13 mei 2012

MAC | SWATCHES & LOOK HEY SAILOR COLLECTIE

Vorige week zaterdag was er de officiële launch van de nieuwe limited edition collectie Hey, Sailor! van MAC. Zelf ben ik deze marine look collectie gaan bekijken in de temporary store in het Woluwe shopping centrum (klik hier voor meer info). Deze winkel is trouwens meer dan de moeite waard om eens even te gaan bekijken.
Voor mij persoonlijk was de Hey Sailor campagne look een complete waw look! Vandaar dat ik ook graag mezelf trakteerde op enkele leuke oogschaduwkleurtjes uit de collectie. Waarvan ik ook zeker was, dat ik geen gelijkaardige kleur reeds in mijn MAC collectie had. Want de oogschaduw Barefoot vond ik eveneens prachtig, maar was in mijn ogen niet echt heel uniek. Ik ging aan de haal met de kleuren Feeling Fresh en Nautical.

Feeling Fresh

Nautical


Met bovenstaande oogschaduwkleurtjes in combinatie met een gouden oogschaduw creeerde ik deze gekleurde ooglook. Kort vat ik graag deze look samen voor het geval jezelf deze look eens wil uitproberen.

Je start met het aanbrengen van een donker blauw oogpotlood boven je wimpers, en onder je wimpers. In de buitenste ooghoek breng je een donker blauwe oogschaduw aan. Vervolgens aan de binnenzijde van je oog een gouden oogschaduw en eventueel als highlighter. Het middenste stuk van je bewegend ooglid is het accent in deze look, en wordt ingekleurd met een frisse groene kleur. Afwerken met mascara en je bent klaar.



MAC oogschaduw - 17 euro

9 opmerkingen: