5 mei 2012

MAC TEMORARY STORE & HEY SAILOR COLLECTION

Gisteren opende in het Woluwe Shopping Center de eerste MAC temporary (tijdelijke) store. Exclusief en avant première want het is de eerste temporary store in de Benelux. Ik ging alvast een kijkje nemen.
Normaal gezien is de binnenkant van een MAC store heel sleek dankzij het zwarte interieur. Maar ditmaal ging MAC voor een iets stoerder interieur met robuuste houten kisten. Ik vond het wel een leuke en apart zicht hebben.

Zie je de kisten?
Daarnaast ligt sinds vandaag officieel de Hey, Sailor! collectie in de winkels. Aangenaam verrast was ik door deze limited edition collectie. Op voorhand had ik al enkele promo foto's gezien, die niet meteen een wow effect op mij hadden. Maar eens de producten in het echt ontdekt te hebben, was ik verkocht.




Zeker de Hey, Sailor! look van de promofoto is erg knap. Een gekleurde smokey eyes met goud, groen en blauw. Huh? Dat was ook meteen mijn reactie, maar de combinatie onderling is beautiful. Afgewerkt met een beetje bronzer, droge body olie en een gekleurde lipbalm met spf 20. En je bent helemaal partyproof.
MAC MUA Elke Willemen is such a pretty woman!

Tijdelijk vind je tem begin augustus in het Woluwe Shopping Center deze temporary MAC store. Medio september opent er een vaste MAC store.

3 opmerkingen: