2 sep 2014

UNE | CONCEALERSTICK ANTI VERMOEIDHEID

Er zijn drie make up producten iedere ochtend voor mij essentieel: mascara op de eerste plaats, maar daarnaast ook blush en concealer. Aangezien mijn oogcontour dun is in combinatie met opvallende blauwe adertjes, hou ik graag van een goed dekkende concealer. Het liefst in vloeibare vorm, maar ditmaal testte ik de nieuwe concealerstick anti vermoeidheid uit van UNE


UNE belooft een zevenvoudige werking: corrigeren, glad maken, uitstraling, verfrissen, hydrateren, beschermen en 100 % van natuurlijke oorsprong. Het lijkt haast wel een gommetje dat alle tekenen van vermoeidheid met één veeg uitwist. Hebben hebben hebben!

Ik hield mijn hart vast voor een droge, dikke crème, maar mijn angst was ten onrechte. De concealerstick is romig en zacht van textuur. Persoonlijk breng ik het liefste de concealer aan met mijn vingertoppen ipv rechtstreeks via de stick. Door de warmte van mijn vingertoppen versmelt de concealer snel en mooier, voor een natuurlijk effect. Qua dekking zit deze zeker goed. De concealer blijft doorheen de dag zitten, kruipt niet in fijne lijntjes en is lief voor mijn oogcontour. 


Ik ben stiekem grote fan hiervan. Deze concealer heeft in no time mijn hartje weten te veroveren. De naam anti vermoeidheid had voor mij niet per se gemoeten, natuurlijk camoufleert de stick wel de eerste tekenen van vermoeidheid en weinig slaap, maar dat doet iedere goed werkende concealer. Maar dat buiten beschouwing gelaten, is dit een fijne stick!

Te koop vanaf september bij DI en Galleria Inno. Verkrijgbaar in twee tinten.
Adviesprijs 10.99 euro.

Beauty Treasures

4 opmerkingen:

  1. Mja, geen enkele concealer kan volgens mij serieus slaaptekort wegwerken :-) Dit klinkt goed. Ik gebruik zelf concealer van Vichy.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Deze stick had van mij ook gewoon eenvoudig weg concealerstick mogen heten. Maar de naam even buiten beschouwing is de concealer wel een aanrader!

      Verwijderen
  2. Het leek mij ook een dikkige concealer maar het klinkt wel ontzettend goed!

    BeantwoordenVerwijderen