4 aug 2014

SLANK DE TOEKOMST IN (OF DAT HOOP IK TOCH...) MET 5D KIT PHARMA + WIN! - GESLOTEN

Slank de toekomst in of dat is toch tenminste waar ik op hoop. Begin 2013 draaide ik de knop op. Ik voelde mezelf niet meer lekker in mijn vel en ik besloot om op dieet te gaan. Nu ja, een echt dieet kan ik het niet noemen eerder een nieuw voedingspatroon. Ik at enkel nog volkoren brood, meergranen pasta, veel groenten en fruit, veel wit vlees zoals kip en kalkoen en zoetigheid en vette snacks stonden niet meer op de menu. Daarnaast sportte ik destijds 3 à 4 uur per week. En ik moet toegeven ik verloor op een paar maanden tijd een mooi aantal kilo's. Ik was zo trots als een pauw op mijn eigen prestaties! Helaas verloor ik ergens eind 2013 de moed, de energie en de wil om verder te gaan hiermee. Als je een paar tegenslagen te verwerken hebt, is dat niet altijd gemakkelijk om jezelf te "troosten" met caloriearm voedsel. Een zakje chips of een pak koeken roept dan nogal verleidelijk "eet mij!". 

Ook met nieuwjaar had ik goede voornemens (zoals iedereen zeker?). Maar ik kon mezelf niet meer motiveren. Waar ik eigenlijk wel van baalde. Vorige maand kreeg ik de vraag of ik een nieuw proteïnendieet wilde uitproberen. Mijn oplossing? Ik hoop het, ik hoop dat de 5D Kit Pharma een soort startschot kan zijn voor het opnieuw opnemen van die goede eetgewoontes. 


 5D Kit Pharma is een nieuw totaal pakket voor vrouwen die ergens de controle over hun gewicht verloren zijn. De box is ontworpen samen met gezondheid- en voedingsexperten. Het unieke concept bestaat uit vijf boxen voor vijf dagen met daarin alle maaltijden (behalve het avondmaal). Zodat je dit dieet gemakkelijk thuis als buitenshuis kunt volhouden.

Het is een proteïnendieet rijk aan proteïnen en arm aan koolhydraten en vetten. Een gemakkelijke manier om snel gewicht te verliezen. Echter mag je jezelf niet blind staren op het feit dat één weekje diëten al je problemen omtrent gewichtsverlies zullen oplossen. Het proces hierna is dubbel zo belangrijk. Voor mij persoonlijk is dit een mooi startsein voor opnieuw de draad op te pikken. En natuurlijk ben ik benieuwd hoe zo'n weekje opgelegd voer mij zal smaken. Maar nog meer naar het feit of de kilo's er vanaf vliegen!


Misschien herken jij mijn verhaal en heb je ook zoiets van jaaaa, ik wil graag ook opnieuw van start gaan. Dan heb ik goed nieuws! Ik mag namelijk drie dames blij maken met een 5D Kit Pharma box. Wat moet je doen om te winnen? Mailen naar beautytreasures@hotmail.be en vertel mij waarom jij graag deze box zou willen winnen. Meedoen kan tem 10/08/14. De winnaars ontvangen van mij persoonlijk een mailtje. Winactie enkel open voor Belgische deelnemers.

Extra winkansen? 
  • Volg mij via Facebook en share deze winactie met jouw vrienden
  • Volg mij via Twitter en maak de winactie via Twitter bekend
  • Volg mij via bloglovin' 
  • Volg mij via Instagram    
Over een weekje mijn ervaringen met deze all-in-one box! 

Veel succes en duim jij alvast voor mij? 

Beauty Treasures

11 opmerkingen:

  1. Veel succes, Steffi. Ik weet dat je het kan. Hup hup !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Veel succes, heel benieuwd naar jouw ervaring! Houd ons op de hoogte :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Veel succes! Ik ben in maart begonnen met bodystyling. Dat is echt super. Ben 15 kilo en 100 cm kwijt. Persoonlijk doe ik dat heek graag. Mss een leuke tip na de 5 dagen dieet x

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Amai! Wat een mooie prestatie! Daar mag je zeker trots op zijn! Goede tip, ik hou het in mijn achterhoofd!

      Verwijderen
  4. Ik doe mee en ben erg benieuwd hoe de week voor jou verloopt met deze kit!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Leuk dat je meedoet aan de winactie! Ik zit vandaag aan dag 3 en ik voel me nog steeds oké ;-) dus het gaat goed.

      Verwijderen
  5. Na even twijfelen, ga ik toch mijn kans wagen om deze box te winnen :-) de mail is al onderweg.
    Ben ook benieuwd hoe het met jou ging.

    BeantwoordenVerwijderen