26 jul 2014

ACHTER DE SCHERMEN | PHILIPS EVENT & HUN NIEUWIGHEDEN

Vrouwen en elektro gaat dat wel samen? Dat was mijn eerste gedacht toen Philips mij een uitnodiging toestuurde voor hun zomerparade. Intussen een paar dagen later overschouw ik de avond als ideaal. De locatie was hip (Summer Josephine's @ Antwerpen), de cocktails fris geserveerd en het fingerfood delicious! Maar dat was uiteraard niet alles! Tijdens de avond vielen meermaals de nodige ooh's en aah's bij het kennismaken van de beauty nieuwigheden.

De nieuwe look van het Philips beauty segment vind ik prachtig. Er is heel wat nagedacht over de uitstraling ervan en ik kan je zeggen het is 100% matchy-matchy met wij vrouwen! Ik weet bijna niet waar ik moet beginnen, want er zijn meerdere dingen die mij aanspreken en die ik graag thuis eens zou willen proberen. De producten die vanaf dit najaar te koop zullen zijn, zal ik aangeven met een sterretje (*).


Philips Shaver 9000 Serie *



Philips Lumea - Philips Lumea Comfort en de beauty pennen


Lumea Comfort (rechts onderaan) is een compacte versie van de gewone Lumea. Dit is geen gewoon epileer- of scheerapparaat, maar wel een IPL toestel. Hiermee kan je ongewenst haar definitief verwijderen. Dit extra kleine formaat ligt makkelijk in de hand en is geschikt voor zowel lichaam als gelaat.

Philips MoistureProtect föhn & stijltang*


Dankzij de MoistureProtect technologie beschermt deze föhn en stijltang je haren tegen vochtverlies. Het instandhouden van de vochtbalans zorgt voor glad, glanzend haar. 

Philips Airstyler


Philips VisaPure Advanced*

 

Een nieuw jasje en meer geavanceerd dat is wat de nieuwe VisaPure is. Naast de twee bestaande reingingskopjes worden er twee nieuwe geintroduceerd. Eentje voor bindweefselmassage en eentje speciaal ontwikkeld voor de oogcontour. Beiden lijken mij heerlijk, alleen jammer dat je de nieuwe kopjes niet kunt gebruiken op het reeds bestaande model.


Nu merk ik ook op dat ik van de Sonicare Pink Edition Airfloss (floss apparaat) en DiamondClean (elektrische tandenborstel) geen foto genomen heb. Beiden nieuw voor het najaar, maar bestaan reeds, maar worden gelanceerd in een extra vrouwelijke verpakking.

Beauty Treasures

3 opmerkingen:

  1. Ohh een vriendin van mij heeft zo'n IPL toestel. Zij is er alvast enthousiast over. Ik zou het ook wel eens willen proberen.

    BeantwoordenVerwijderen