17 jun 2014

ZEB | SPERPERIODE PROTEST & WIN! - GESLOTEN

De Belgische kledingwinkel ZEB streeft al een tijdje naar de afschaffing van de sperperiode. Wat is de sperperiode precies? Het is de periode voorafgaand aan de solden waarbij het verboden is kortingen aan te kondigen. Echter daarentegen mag je ze wel geven, de zo genaamde fluistersolden of kortingen aanbieden tijdens braderieën. De kledingketen strijdt al jaren op juridisch vlak om er totaal komaf mee te maken. Zodat er voor iedereen duidelijke communicatie is. En ik moet toegeven, ik ben in de maand juni zelden geneigd kleding, handtassen of schoenen te shoppen. Want eerlijk is eerlijk, minder dan een maand later, zijn ze een stuk goedkoper. ZEB heeft intussen het al van de daken geschreeuwd, bij hun lopen de kortingen NU al op tot -70%. ZEB besliste om nog een stapje verder te gaan en een protestactie op potten te zetten. Via de facebookpagina kan jij deze actie ondersteunen als je het met ZEB akkoord bent. 


Maar er is meer. Ik ben namelijk in de mogelijkheid om samen met ZEB drie dames/heren gelukkig te maken met een giftcard twv 20 euro. Hoe kan je deelnemen? Onderteken de ZEB sperperiode protest actie en mail daarna naar beautytreasures@hotmail.be om te laten weten dat je wil deelnemen aan deze winactie. De winactie is enkel op voor Belgische deelnemers en loopt tot 24 juni 2014 (middernacht). Op 25 juni worden de winnaars bekend gemaakt op mijn blog.

Extra winkansen? 
  • Volg mij via Facebook en share deze winactie met jouw vrienden (+1)
  • Volg mij via Twitter en maak de winactie via Twitter bekend (+1)
  • Volg mij via bloglovin' (+1)
  • Volg mij via Instagram (+1)
Veel succes!

Beauty Treasures

2 opmerkingen:

  1. Ik weet niet hoe het hier in Zwitserland zit eigenlijk, maar toen ik vorige week ging shoppen waren er op heel veel plaatsen al pre-solden aangekondigd.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke winactie, ik ga meedoen :-)

    BeantwoordenVerwijderen