20 mei 2014

MY BEAUTY TREASURES VAN DE MAAND APRIL 2014 (FAVORIETEN)

Beter laat dan nooit, maar bij deze nog even mijn beauty treasures van afgelopen maand. Iets meer dan normaal is het make up segment aanwezig. Voor mij was de maand april een fijne make up maand. Heel wat merken lanceerde hun zomer collecties. En natuurlijk levert dat jaarlijks heel wat moois op. Benieuwd naar mijn meest gebruikte en meest geliefde producten van de maand april?

Givenchy eau de toilette Ange ou Démon Le Secret Edition Croisière

Deze parfum is mijn meest gedragen geur in de maand april. Een terechte favoriet! De geur blijft lang hangen op de huid dankzij de warme basis. De shimmers zorgen voor de zonnige toets en het citrus voor de verfrissende splash. Laat de zomer maar komen! Review


Batiste droogschampoo Blush

Ik testte voorheen de original variant van Batiste uit. Deze vond ik oké, maar meer ook niet. De Blush variant daarentegen vind ik top. De bloemige toets zorgt ervoor dat je haar instant frisser ruiken en de droogshampoo ansich werkt ook prima. Dit wordt gegarandeerd een rebuy.

Gosh Forever Eye Shadow sticks

In totaal zijn deze oogschaduwpotloden verkrijgbaar in acht verschillende kleuren, maar mijn voorkeur gaat uit naar de neutrale tinten. De onderlinge combinatie tussen deze drie zorgt voor een mooie glanzende smokey eye.
Review


Guerlain Terracotta Summer Sun Celebration

In de maand april sloeg ik aan het bronzen. Vooral de Sun Celebration Terracotta van Guerlain was hierbij de absolute favoriet. De bronze delen gebruikte ik om mijn huid te voorzien van een sunkissed touch. Terwijl het oranje en roze gedeelte de nodige warmte brachten. Review

Guerlain Gloss d'Enfer Nahema Smack

Deze gloss zit standaard in mijn handtas. Het is een prachtige koraalkleurige gloss die je lippen voorziet van kleur maar ook van een prachtige glans. Deze gloss draag ik ongetwijfeld op de trouwdag van mijn broer! 
Review

Dior Fluid Stick Pandore

Mijn going out lipproduct vorige maand was de Fluid Stick van Dior. Intens gepigmenteerd met een hoogglans om U tegen te zeggen. Ongelofelijk hoeveel reacties op deze lip laquer kreeg. Review
 
Wat zijn jouw beauty treasures van de maand april?

Beauty Treasures

Geen opmerkingen:

Een reactie posten