10 mei 2014

GARNIER | REVIEW OOGREINIGINGSLOTION EXPRESS 2 IN 1

Normaal spendeer ik weinig geld (minder dan 2.50 euro) aan een oogmake up remover. Of nog beter, ik gebruik mijn micellaire lotion voor het verwijderen van mijn (oog)make up. Aangezien mijn geliefde Vichy micellaire lotion op is, kocht ik in de supermarkt een nieuw product voor mijn ogen te ontschminken. Ditmaal belandde ik bij Garnier hun (ver)nieuw(d) gamma. 

Deze oogreinigingslotion express 2 in 1 is mild voor de oogcontour maar zeer krachtig in zijn werk. Even goed schudden voor gebruik, aanbrengen op een watje en vervolgens laat ik het even inwerken op mijn oogleden. Zodat de make up makkelijk te verwijderen is zonder al te veel wrijf-werk. Mijn ogen verdragen deze oogmake up remover goed, het prikt niet en laat geen residu (vettig laagje) na. Iets wat je zeer vaak hebt met een bifase product. Deze reiniger zou ook geschikt zijn voor waterproof make up, maar dat heb ik niet getest aangezien ik zelden waterproof mascara draag. Al kan ik mij wel inbeelden dat deze gemakkelijk waterproof make up verwijderd vanwege de krachtige werking.


Ik ben zeer aangenaam verrast door dit product. Het werkt goed, snel en is zacht voor mijn ogen. I like it!

Te koop bij de drogisterij en supermarkt. Garnier oogreinigingslotion 125 ml/4.29 euro.

Beauty Treasures

6 opmerkingen:

  1. Ik heb net een flesje opgebruikt en hij werkt perfect bij waterproof makeup !
    Deze is een nieuwe favoriet van mij :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Vond het vooral erg jammer dat ze beweren dat er geen parabenen in zitten maar deze er duidelijk wel in zitten vind dat altijd een afknapper van merken.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oei, ik ga meteen de ingrediëntenlijst ook eens bekijken. Dat zou inderdaad wel jammer zijn moest dat zo zijn.

      Verwijderen
  3. Ziet er goed uit en wel heel erg handig dat je het gewoon in de supermarkt kan kopen natuurlijk :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Good to know! Maar nu heb ik dus net natuurlijk een monstervoorraad La Roche Posay make-up remover ingeslagen tijdens een kortingsactie, damn... :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het lijkt een handig product. Ik denk dat ik deze ook maar eens ga halen!

    BeantwoordenVerwijderen