5 apr 2014

LOOK | LENTEFRIS

We mogen absoluut niet klagen over het weer, maar doordat het zo vroeg al zo lekker weer is. Weerkaats ik dit ook in mijn make up. Frisse lentekleuren hebben de bovenhand.


Gelaat
Concealer MAC Studio Sculpt
Bronzer Bourjois Maxi Delight
Highlighter The Body Shop Lightening Touch 
Lippen
Lipbutter The Body Shop Blueberry
Ogen
Oogschaduwbasis Too Faced Shadow Insurance
Wenkbrauwpotlood MAC Redhead
Eyeliner MAC Fluidline 

Mijn haren heb ik niet zelf gedaan, maar hiervoor gaan de pluimen naar mijn kapper (kapsalon Tony in Heusden-Zolder AANRADER). Hij gebruikte de Babyliss Pro Miracurls krultang. Het leek mij een ontzettend handige krultang. Je neemt een klein plukje haar, je stopt het tussen de krultang. En de tang trekt van zelf je haar naar binnen. En vervolgens wordt het haar gekruld. Klinkt toch geweldig, niet waar? Bij mij staat deze krultang alvast op mijn wishlist.

Welke kleuren roepen bij jou een instant lentefris gevoel op?

3 opmerkingen:

  1. Ja, amai! Super mooie make-up! Helaas heeft de Lumi-Magique atm niet zo'n mooi effect op m'n huis. Eerst moeten de battlescars van m'n acné verdwijneen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je haar is erg mooi, maar ook je look :D x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. je ogen zijn heel mooi opgemaakt :)

    BeantwoordenVerwijderen