15 apr 2014

ESSIE | SPRING COLLECTION "FASHION PLAYGROUND" & "HIDE & GO CHIC"

Een tijd terug liet ik je kennismaken met de Essie Spring collection. Intussen heb ik twee kleuren uit de lente collectie in mijn bezit om aan jullie te tonen. 100 % geschikt om te dragen in de lente. Zowel Fashion Playground als Hide & Go Chic ogen sprankelend fris en speels tegelijk. 



Hide & Go Chic is een azuurblauwe kleur met een crème textuur. Dekt gemakkelijk en brengt eenvoudig streeploos aan.  Voor mij persoonlijk niet alleen geschikt voor dit voorjaar, maar ook zeker voor in de zomer zelf. Een leuk alternatief voor donkere kleuren zoals zwart, diep paars en donker bruin. Hide & Go Chic is een kleur waarbij je op een leuke, speelse manier een kleurtje op je nagels kan dragen zonder dat het meteen téveel is.


Fashion Playground is een frisse pistachegroene kleur met een subtiele glans er doorheen gemixt. De zilveren shimmertjes zijn zichtbaar van dichtbij, maar haast onzichtbaar van op afstand. De kleur zou je kunnen klasseren onder de noemer pastel. Je kan de nagellak egaal aanbrengen met twee laagjes, waarbij ik het tweede laagje iets dikker aanbreng. In tegenstelling tot voorgaande jaren is het minty green dit keer wat zachter en helderder van tint. 


Te koop bij oa het Kruidvat - 10.99 euro per stuk

3 opmerkingen: