26 apr 2014

ACHTER DE SCHERMEN | LANCERING EERSTE PARFUM LIU JO

Woensdag avond zakte ik af richting Antwerpen voor de parfum lancering bij te wonen van de eerste geur van Liu Jo. Een speciaal moment!


Liu Jo is hip en trendy. Ik moet toegeven ik hou van hun stijl en ongetwijfeld ben ik niet de enige! Liu Jo lanceert begin juni hun eerste eau de parfum en komt daarmee tegemoet aan de behoeften van de hedendaagse vrouw. Zoals het merk het zo mooi kan zeggen: een verbijsterende chique geur voor moderne meisjes en vrouwen.

Op voorhand had ik een frisse geur verwacht en mijn verwachtingen werden deels ingelost. De geur is delicaat, fruitig en oosters. Toetsen van fruit worden gecombineerd met kostbare bloemen. 


Een complete review over de geur mag je nog verwachten, maar deze zal online komen tegen de tijd dat de geur ook effectief te koop zal zijn. Vandaag is alvast een kleine preview om jullie waterachtig te maken ;-). Is het mij gelukt?

Meer behind the scenes foto's vind je terug op de Beauty Treasures facebook pagina.

Te koop vanaf juni 2014 bij de Liu Jo boetieks en bij Ici Paris XL.

Beauty Treasures  
bloglovin'

7 opmerkingen:

  1. Die flacon alleen al, wow! Ik vind hun kleding ook echt super dus ben zeker benieuwd naar de geur.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ben benieuwd naar de geur! De fles ziet er mooi uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik ben hier zeer benieuwd naar! Grote Liu Jo fan hier! :)
    Eefje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. De flacon ziet er alvast erg mooi uit :) x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige flacon! Echt klasse. Ben benieuwd naar de geur.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik ben in Nederland naar de lancering geweest afgelopen donderdag! Super lekkere geur is het he:D

    BeantwoordenVerwijderen