2 mrt 2014

LE CHAT | LOVE OBSESSION NAGELLAK REVIEW & SWATCHES

LeChat Love Obsession is een kleine limited edition collectie die speciaal rond Valentijn gelanceerd is. Valentijn mag dan wel al een paar weken de revue gepasseerd zijn, ik wou je toch niet onthouden aan dit romantische nagellak duo. Naar goede gewoonte zijn de kleuren zowel verkrijgbaar in Gel Polish als in gewone nagellak. Ik probeerde de klassieke lakjes uit. 


Zwarte nagellak blijft een populaire kleur. Obsession is een intens zwarte kleur met tal van zilveren glittertjes. Het mooiste is als je twee laagjes aanbrengt op je nagel. Bij één laagje dekt de kleur al tamelijk goed, maar creëer je eerder een antraciet grijze nagellak. Bij het tweede laag is de kleur volledig gedekt en 100% partyproof. Obsession is voor mij een kleur die ik het hele jaar door draag. 
 

Seduction is een mystiek roze kleur met eveneens een glinstering. Al zijn de glittertjes bij deze kleur subtieler dan bij Obsession. Het mooiste resultaat bekom je nadat je twee laagjes aangebracht hebt. Als je slechts één laagje aanbrengt, krijg je een jelly effect. Deze kleur ga ik nog vaak dragen tijdens de zomermaanden, geeft me meteen een vrolijk gevoel. Over deze kleur heb ik al veel complimentjes gehad. 


Als je zelf wat creatief uit de hoek wil/kan komen, dan is deze lak techniek de moeite waard om thuis eens uit te proberen. Je lakt beurt om beurt je nagel in Seduction en Obsession. Op twee of drie nagels (per hand) breng je plaatselijk een flinke dot zilveren glitters aan. Afwerken met een topcoat en je bent klaar. Oogt feestelijk, maar ziet er tegelijk ook super leuk uit zonder dat je veel trucjes moet boven halen.

Bron

Vergis je niet, dit zijn glitter nagellakjes en geen liquid sand effect lakjes. De nagellakjes zijn van prima kwaliteit, lakken fijn, hebben een klassiek kwastje en zijn vrij van tolueen, formaldehyde en DBP. De droogtijd is gemiddeld. Als je het mij vraagt, zijn dit twee mooie aanwinsten in mijn nagellak collectie. De Love Obsession collectie is limited edition. Wacht niet te lang met bestellen mocht je interesse hebben, want op = op.

Te koop via de BlueSage webshop of een ander LeChat verdeelpunt bij jou in de buurt.

Welke kleur vind jij het leukste?

7 opmerkingen:

  1. op de onderste foto zien ze er heel mooi uit

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie nagellakjes, vind vooral de verpakking prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik zou wel eens een artikel willen lezen over gel polish, klinkt interessant

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Voor mij mag er ook wel eens een artikeltje verschijnen over gel polish. Ik zou graag eens het effect van de twee (gewone nagellak en gel polish) naast elkaar willen zien.

    Het merk klinkt goed, en mooie lakjes! Leuke nail art ook!

    BeantwoordenVerwijderen