30 mrt 2014

LADY SPEED STICK | REVIEW SHOWER FRESH

Ik heb al ontelbaar veel review gelezen over de populairste Amerikaanse deo namelijk Lady Speed Stick. Mijn nieuwsgierigheid was zo groot, dat ik zelf de proef op de som nam. Ik ontdekte een kleine, fijne maar wel professionele Nederlandse webshop waar je veilig een geselecteerd aantal Speed Sticks kunt kopen.


Op zondag kreeg ik een mailtje dat mijn bestelling onder weg was en enkele dagen later vond ik mijn Lady Speed Stick terug in mijn brievenbus. Hoera! De stick netjes ingepakt en verzonden in een bubbelenvelop. De verzendingskost voor één stick is 3.95 euro (naar België). Ze lopen op naarmate je meer sticks besteld, maar je betaalt per stuk wel minder verzending. Stel je koopt samen met je moeder/zus/vriendin/nicht/... 3 Lady Speed Sticks. Dan zijn de verzendingskosten 9.95 euro. Gedeeld door 3 is 3.31 euro. Dus ik zou zeggen als je een bestelling plaatst, bestel samen met iemand anders om de verzendingskosten wat te drukken.
EDIT: De webshop heeft intussen de verzendingskosten aangepast. Gratis levering naar België vanaf 50 euro. Bij bestellingen onder de 50 euro wordt standaard 7.95 euro verzending aangerekend.

Het was intussen weer een hele tijd geleden dat ik nog eens een stick deodorant gebruikt had. Opnieuw even wennen, maar je merkt meteen dat een stick in gebruik veel zuiniger is dan een spray. De geur Shower Fresh is een zachte subtiele bloemengeur die je parfum zeker niet overheerst. 


De stick is mild voor de oksels en doet wat een deo belooft te doen. Ik snap wel waarom dit zo'n bejubelde deo is. En terecht, het is een fijn product in gebruik en ik voel me er veilig mee. Daarnaast werkt deze deo ook als anti transpirant. Want concreet betekent dat het ervoor gaat zorgen dat je minder gaat zweten. Echter op zomerse dagen en tijdens het sporten kan je niet vermijden dat je zweet. Zweten is en blijft een natuurlijk proces eigen aan ons lichaam. Maar ik hoef me geen zorgen te maken over de geurtjes.

De Lady Speed Stick die ik getest heb, behoort tot het Invisible Dry gamma en zorgt voor een clear protection op donkere kleding. Ik vind dit een fantastische deo, maar ik heb helaas wel een klein ongelukje gehad op donkere kleding. Dus ik blijf voorzichtig hiermee. Als ik weet dat ik een lange dag voor de boeg heb of op warme dagen breng ik de LSS doorheen de dag wel eens opnieuw aan. Maar dat is eerder voor mezelf fris te voelen dan dat het effectief nodig is.


Eerlijk is eerlijk! Dit is een super fijne deo en ik vermoed dat deze mijn favoriete Nivea deo's overtroffen heeft.

Te koop via ExclusiveScents.nl - prijs Lady Speed Stick Shower Fresh 4.99 euro.

Heb jij de Lady Speed Stick deo al eens gebruikt?

7 opmerkingen:

  1. Ik lees hier inderdaad ook alleen maar geweldige reviews over! Zelf heb ik 'm nog geprobeerd. Mijn deo is een cream deo van Louis Widmer.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Als je houdt van crème deo's, moet je deze zeker eens uitproberen!

      Verwijderen
  2. Heel benieuwd naar en blij dat het nu makkelijk verkrijgbaar is!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lady Speedstick is echt de beste deo ooit! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke review, ik ben al een tijdje erg benieuwd naar deze deo's. Ik ga onmiddelijk een kijkje nemen naar hun webshop! Meer review van dat ;-).

    BeantwoordenVerwijderen
  5. vind het voor de belgjes toch wat duur met de verzendkosten :p anders zou ik het graag proberen

    BeantwoordenVerwijderen