16 mrt 2014

FA | ROMANTIC MOMENTS DOUCHEGEL & DEO REVIEW

Sedert de oudheid staan rozen symbool voor romantiek. FA brengt deze romantische sfeer in jouw badkamer dankzij het Romantic Moments gamma. Bestaande uit een douchecrème en een deo. Het sensuele parfum is bloemig en fruitig tegelijk. Opgebouwd uit witte roos, sering, magnolia, frisse zwarte bes en framboos met een houten ondertoon van rijk sandelhout en warm amber. Benieuwd naar de mening van het testpanel?


De kleur van de verpakking, zowel douchegel als deo, gaven mij onmiddellijk een wauw-gevoel. Super mooie, zachte kleur van verpakking. Het past écht wel bij de naam ‘Romantic Moments’. Beide producten hebben dezelfde kleur en vullen elkaar mooi aan. Zoiets trekt mijn aandacht en het is dan ook heel verleidelijk om deze twee samen aan te kopen.

De deo heeft een fijne geur die lang blijft hangen en mijn oksels voelden de hele dag fris aan. Ik heb de deo nu in de winter getest,  maar ik vermoed dat we het opschrift van ‘48u bescherming tegen lichaamsgeurtjes’  niet te letterlijk moeten nemen in de zomer. Het enige nadeel dat ik ondervonden heb, dit in vergelijking tot de deo’s van Nivea die ik gewoonlijk gebruik, is dat de Fa-deo wel prikt na de ontharing van de oksels.



De douchegel voelt heel zacht aan, schuimt rijkelijk en mijn huid is achteraf niet droog. Voorts is de geur super! Het is heel handig dat deze productjes verkrijgbaar zijn bij de supermarkt en drogisterij. Ook de prijs kwaliteit verhouding is naar mijn mening zeer budgetvriendelijk. Zelf zou ik de douchegel zeker en vast nog gebruiken. Alleen al voor de fijne, frisse geur.


Te koop bij de supermarkt en drogisterij.
FA Romantic Moments Cashmere & White Rose shower cream 250 ml - 2.59 euro
FA Romantic Moments White Rose deodorant 150 ml - 3.19 euro

9 opmerkingen:

  1. Helaas is FA niet voldoende voor mij. Enorm jammer want ze hebben heerlijkw geuren. Douchgel lijkt mij geweldig. :D

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind Fa ook wel een ok budgetmerk van deo's en douchegel :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Deze producten ruiken zo lekker hé! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. vooral de douchegel ziet er leuk uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zo'n spuitdeo is niks voor mij, maar die douchegel ziet er goed uit! Hier hebben we geen Fa, of toch niet voor zover ik weet, maar toen ik nog in Belgie woonde kocht ik heel vaak Fa douchegel. Betaalbaar en altijd super van geur.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Die Fa met Limoenen rook altijd zo lekker fris. Met de frisheid van limoenen. Die andere ga ik ook proberen. Romantic moments

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Die Fa met Limoenen rook altijd zo lekker fris. Met de frisheid van limoenen. Die andere ga ik ook proberen. Romantic moments

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Fa is heerlijk fris. Vooral die Deo ook.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Fa is heerlijk fris. Vooral die Deo ook.

    BeantwoordenVerwijderen