26 okt 2013

WINACTIE | WIN 1 VAN DE 4 GOSH MAKE UP SETJES - GESLOTEN

Door omstandigheden komen de winacties ter eren van mijn tweede blogverjaardag iets later online dan normaal voorzien. Maar vandaag kan je deelnemen aan de derde winactie! Ik verloot namelijk vier make up setjes van Gosh.
 
De inhoud is niet van alle setjes hetzelfde. Setje nummer 1 bevat een oogschaduw quad in de kleur Tempting Purple en een mascara Darling Lashes twv 21.98 euro. Hiervan verloot ik twee stuks.


Setje nummer 2 bestaat uit de blush Melon en de mascara Waterproof Volume twv 19.78 euro. En ook hiervan verloot ik twee stuks. Je kan zelf je voorkeur doorgeven. Ik ga trachten hier zoveel als mogelijk is, rekening mee te houden.


Hoe kan je deelnemen? Stuur een mailtje naar beautytreasures@hotmail.be waarin je je adres vermeldt en je voorkeur van het setje (nummer 1 of 2) doorgeeft.
 
Extra winkansen? Die kan je verdienen door mij te volgen via social media.
  Facebook - Twitter - Bloglovin' of Youtube

Open voor Belgische en Nederlandse deelnemers. Meedoen kan tem 2 november 2013 middernacht.

Veel succes!

7 opmerkingen:

  1. Oh tof! Mailtje komt eraan :-D

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een super leuke setjes, graag doe ik mee.
    Ik volg je op Facebook en Bloglovin en heb de winactie geliked en gedeeld.
    Groetjes Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  3. I'm in!
    Charlotte Bxl :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik doe ook zeker mee!
    De mail komt er nog aan :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. super zeg, ik doe graag mee ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke winactie!! Ik doe uiteraard mee! De mail heb je inmiddels ontvangen.

    BeantwoordenVerwijderen