6 okt 2013

WINACTIE | KERASTASE NUTRITIVE IRISOME SET TWV 67,40 EURO - GESLOTEN


Kérastase is een heerlijk merk op gebied van haarverzorging. Ik vergelijk het altijd met de rolls royce onder de kappersmerken. Nieuw in de Nutritive Irisome lijn zijn de Touche Perfection en Immersion Nutritive. En er is goed nieuws, want ik geef een leuke set twv 67.40 euro weg.

Vrije radicalen halen de nodige voeding uit het haar waardoor je haar nog droger wordt dan dat het misschien al is. Zowel de Touche Perfection als de Immersion Nutritive bevat het irisome complex. Het complex zorgt ervoor dat er een soort voedingsnetwerk ontstaat, waardoor je haar krachtiger wordt en haar immuun maakt tegen uitdroging.
 
Iedereen heeft wel eens last van droge puntjes. Touche Perfection (28.90 euro) is een vollermakende balsem voor de haarpuntjes met onmiddellijk resultaat.  Vergis je niet, dit is geen lippenbalsem, ook al zie je de gelijkenis. Deze baume wrijf je even open tussen je vingertoppen en breng je plaatselijk aan. Naast het feit dat de Touche Perfection een echte voedingsbom is, worden je haren beschermt tegen Uv-straling.


Immersion Nutritive (38.50 euro) is een pre-verzorging waarbij je haren intens gevoed worden. Je brengt het product aan op licht bevochtigd of droog haar. Je haarvezels worden meteen omhuld met deze 'Smart Starter'. Het resultaat nadat je de Immersion Nutritive laten inwerken hebt is glad, weldoorvoed en egaal haar.

 
Wil jij zelf dit herstellend duo winnen? Dat kan, lees hieronder hoe je kan deelnemen.
 
Stuur een mailtje naar beautytreasures@hotmail.be waarom je dit Kérastase duo wilt winnen.
 
Volg mijn blog via Bloglovin', Facebook, Twitter en Youtube.
 
Je kan meedoen tem 20 oktober 2013, op 21 oktober ontvangt de winnaar een persoonlijk bericht van mij. De winactie is enkel open voor Belgische deelnemers.

Meer info over de Kérastase Nutritive Irisome lijn vind je terug op de Kérastase website.
 
Veel succes!
 

7 opmerkingen:

  1. Volg je al op alles wat ik heb dus we gaan maar een kansje wagen he :d Altijd al iets van Kerastase willen proberen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zou er nog iets beter bestaan dan mijn favoriete de uniq One? Mss dit..vandaag dat ik meedoe & het dan mss zelf eens kan uittesten! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. I'm in! Zo een interessant duo, wie wil dit niet testen ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik ga je een mailtje sturen, het lijken me echt heerlijke producten!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik doe graag mee :). Mijn haar heeft het nodig! xx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik heb je daarnet ook nog een mailtje gestuurd. Ik volgde je al op de verschillende mogelijkheden!

    BeantwoordenVerwijderen