11 okt 2013

ORAL-B | REVIEW TRIUMPH BLACK 7000

Ik poets al een hele tijd elektrisch, voorheen gebruikte ik de Oral-B Trizone 5000, waar ik trouwens zeer tevreden over ben. Sindskort is mijn absolute favoriet de Oral-B Triumph Black 7000. Dit is het nieuwste luxe paradepaardje onder de elektrische tandenborstels.


Sinds ik deze luxe hightech Oral-B tandenborstel in gebruik heb, maak ik maar al te graag twee keer per dag twee minuten vrij om mijn tanden (grondig) te poetsen. Een goede mondhygiëne is voor mij  zeer belangrijk. Bij je aankoop krijg je de elektrische tandenborstel, verschillende soorten borstelkopjes, een luxe reisetui en de smart guide.
 

De Trizone 5000 is de ideale overstap als je niet gewoon bent om elektrisch te poetsen. Het borstelkopje lijkt op een gewone manuele tandenborstel. In het begin was het even wennen aan het ronde borsteltje dat standaard bij de Black 7000 geleverd wordt. Na enkele poetsbeurten leek het alsof het nooit anders geweest was. Ik krijg zelfs de indruk dat het nog grondig mijn tanden poetst.


De smart guide (het schattige wekkertje) is niet alleen handig om in je badkamer staan te hebben. Want ik heb geen klok in in mijn badkamer, maar daarnaast "begeleidt" de smart guide jou tijdens je poetsbeurt.
 
Er zijn zes standen die je kan instellen: dagelijkse reiniging, grondige reiniging, voor de gevoelige tanden, polijsten, massage en reiniging van de tong. Mijn favoriet zijn grondige reiniging (3 minuten poetsen) en polijsten.

 
Kortom dit is de Rolls Royce onder de elektrische tandenborstels. Met de introductie van deze Triumph Black 7000 laat Oral-B de concurrentie ver achter zich. Leuk detail: het ziet er niet alleen heel strak en stylish uit. Maar de tandenborstel is "in action" verlicht met blauwe leds.

Oral-B Triumph Black 7000 te koop bij de elektrozaak. Prijs per stuk 249.99 euro.

8 opmerkingen:

  1. Ik vind de smart guide echt wel handig bij het poetsen !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik gebruik de smart guide ook. Super handig! Dit lijkt mij ook een hele fijne tandenborstel.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Misschien moet ik dan toch weer eens elektrisch gaan poetsen!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. De Smart Guide is echt zo handig hé!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. toen ik mijn slotjes beugel niet had poetste ik ook elektrisch en ik vind dat echt geweldig maar sinds mijn beugel is dat niet ideaal dus wanneer die er uit is ga ik zeker weer elektrisch poetsen!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik zou deze heeeeel graag hebben! Maar de prijs eh :-(

    BeantwoordenVerwijderen