2 okt 2013

NIVEA | REVIEW DEO STRESS PROTECT

Iedereen ondergaat wel eens stressy situaties. Misschien is je leven de laatste tijd gewoon aan de hectische kant, stress op het werk, fileleed, een eerste date, praten in groep, … . Nivea lanceerde begin dit jaar een nieuw gamma deo’s Stress Protect voor mannen en vrouwen.

De deo’s zijn speciaal ontwikkeld om overmatig transpireren in stress situaties in te perken. Doordat de deo verrijkt is met een zink complex voorkom je onaangename geurtjes en werkt het antibacterieel. Avocado-olie werkt herstellend en zorgt voor gladdere oksels. Ik onderging de test.

Ik heb het al vaker gezegd, Nivea behoort tot één van mijn favoriete merken op gebied van deo’s. Ook deze Stress Protect deo testte ik met veel plezier. De geur is aangenaam fris. Niet te overheersend of te opvallend. Iets wat ik altijd als aangenaam ervaar, aangezien ik graag heb dat mijn parfum op de voorgrond kan treden. Qua werking moet ik eerlijk toegeven dat ik niet veel anders opgemerkt heb, dan bij een andere deo. De deo deed wat hij moest doen en is zacht voor de oksels (bevat geen alcohol). Ik denk dat ik net een tikkeltje meer verwacht had van deze Stress Protect deo. Maar desondanks blijft het een prima deo. Mijn favoriet is deze Stress Protect deo niet. Het is dan ook zeer moeilijk om mijn geliefde Nivea Double Effect deo van de troon te stoten.

Te koop bij de supermarkt en drogisterij.
Nivea Stress Protect spray/roll-on dames – 3.29 euro
Nivea Stress Protect spray/roll-on heren – 3.39 euro

2 opmerkingen:

  1. Ik denk toch dat ik bij mijn favoriete deo Nivea dry comfort ga blijven :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Klinkt goed. Misschien ga ik het eens een keer proberen.

    BeantwoordenVerwijderen