31 aug 2013

NIVEA | REVIEW SENSITIVE & PURE DEO

Last van gevoelige oksels? Ze komen regelmatig voor bij vrouwen en enkele kenmerken zijn rode vlekken, een branderig en trekkerig gevoel. Komt het jou bekend voor? Dan is het Nivea Sensitive & Pure deo gamma een interessante lijn voor jou.
Het Sensitive & Pure gamma wordt gekenmerkt als een milde verzorging voor de oksels. Waarbij het een volledige bescherming biedt, 0 % alcohol of parabenen (conservering) bevat en de oksels hydrateert. Kamille staat gekend voor zijn kalmerende - en ontstekingsremmende werking. Terwijl avocado-olie de huid helpt te hydrateren.
Ik testte de spray uit, maar mocht je liefhebber zijn van een roll-on deze is ook verkrijgbaar in dezelfde lijn. Het verschil zit erin dat de spray geurbestanddelen bevat, terwijl de roll-on volledig geurloos is.
De verpakking is clean, niet teveel poespas. De geur vind ik fris ruiken. Als je pas de deo aangebracht hebt, is de geur vrij aanwezig, maar dat zwakt ook meteen terug af. So far so good! Over de werking zelf vind ik in het algemeen dat Nivea deo's prima zijn. Ze bieden voldoende bescherming en voorkomen een nare zweetgeur. Tussendoor spray ik even graag wat extra deo. Mede omdat ik het meteen zo'n fris gevoel vind geven. Groot pluspunt is dat deze 0% alcohol bevat. Perfect, want niets is zo hatelijk als een branderig gevoel nadat je je oksels geschoren hebt! Deze Sensitive & Pure deo is er snel doorheen gegaan. Ik vond deze erg fijn in gebruik. Ik heb niet meteen nood aan een extra milde deo, maar mocht je wel last hebben van gevoelige oksels. Moet je deze zeker eens testen.
Wel even goed opletten bij donkere kleding. Deze deo heeft af en toe de neiging om witte strepen na te laten. Maar dat los je snel op door op voorhand je deo goed te schudden.
Te koop bij de supermarkt en drogisterij.
Nivea Sensitive & Pure spray 150 ml - 3.29 euro
Nivea Sensitive & Pure roll-on 50 ml - 3.29 euro

3 opmerkingen:

  1. Klinkt goed! Zelf heb ik vrij snel last van geïrriteerde oksels, dus ik gebruik een deocreme van Louis Widmer. Die is ook erg zacht.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Klinkt fijn :) Ik gebruik zelf de nivea dry comfort, deze is ook fijn zacht onder de oksels.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik ben eigenlijk over alle Nivea deo's in het algemeen tevreden :-)

      Verwijderen