24 aug 2013

CATRICE SNEAK PREVIEW UPCOMING COLLECTIES

Ik ben via Youtube geabonneerd op het Catrice kanaal. Het leuke aan Catrice is dat ze regelmatig sneak preview videos online zetten van hun upcoming collecties. Ik vind persoonlijk dat je niet van de filmpjes kan afleiden dat het gaat over producten van een low budget merk. Op de een of andere manier weet Catrice het altijd wel spannend te houden en weten ze mijn interesse op te wekken. Bij Essence heb ik dat veel minder.
 
Hieronder krijg je alvast een sneak preview van de Catrice Eve in Bloom collectie die in september gelanceerd wordt bij het Kruidvat.
 
 
 
Een andere limited edition collectie is L'Afrique c'est chique. Deze staat ook op de planning voor gelanceerd te worden in september. Echter gebeurt het soms dat niet alle limited edition collecties in België en Nederland gelanceerd worden. Bij deze collectie ben ik niet zeker of deze tot bij ons komt.
 
Het tweede filmpje is een nail art geïnspireerd op de L'Afrique c'ect chique collectie. Wellicht behoren deze kleuren tot de collectie. Maar ik vermoed dat je gelijkaardige kleuren wel terug vindt in het standaard assortiment. Of wie weet gewoon in je eigen nagellak stash.
 


 
 
Ziet het er veelbelovend uit?

6 opmerkingen:

  1. Ziet er inderdaad goed uit :-) Ze lanceren echt de ene collectie na de andere he.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik gaat inderdaad hard. De collecties volgen elkaar inderdaad snel op. In Duitsland was de L'Afrique c'est chique al gelanceerd.

      Verwijderen
  2. Ben benieuwd, ziet er goed uit!

    -X- mybeautydrug.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Pfieww , kan soms niet meer volgen met de collecties van catrice , en ze zijn altijd zoooooooo superleuk dat ik er steeds wel iets van wil aankopen :)
    Heb me al meteen ook geabonneerd op de youtube - channel .

    BeantwoordenVerwijderen