6 jul 2013

ADIDAS | REVIEW 3 IN 1 SHOWERGEL & DEO

Ik weet dat heel veel vrouwen de "verzorgingsproducten" voor hun man/zoon kopen. Er zijn maar weinig mannen die zelf naar de winkel gaan opzoek naar hun ultieme douchegel. Al moet ik toegeven dat ik het soms grappig vind om in het Kruidvat binnen te lopen en dan bij de deo rek mannen te zien staan die er diep staan na te denken. Dilemma's, wat moet ik nu nemen? Toen Adidas mij een tijdje geleden contacteerde met de vraag of mijn vriend enkele producten wou uittesten, zei ik meteen ja. En ja, je had de schat zijn gezichtje moeten zien, toen hij zijn eigen pakje mocht openen! Intussen gebruik hij een drietal weken de Adidas 3 in 1 Showergel Sport Energy en de bijhorende deo.
 
Verwacht geen uitgebreide review want zoals mannen (of toch tenminste de mijne) zijn beknopt en to the point, zo zal deze review ook zijn.
 
Adidas Sport Energy deo
+ aangename geur
+ voelt fris aan
+ houdt langdurig ook bij zware arbeid
+ geschikt voor de gevoelige huid (geen last van uitslag)
- goed schudden want anders krijg je witte vlekken
 
Adidas Sport Energy douchegel
+ frisse geur
+ zuinig in gebruik
+ handig de 3 in 1 formule
+ voelt verfrissend aan
- bij gebruik als shampoo kreeg ik wel de indruk dat ik last kreeg van roos
 
Te koop bij de supermarkt en drogisterij. Adidas Sport Energy 3 in 1 showergel 3.29 euro en Adidas Sport Energy deo 3.55 euro.
 
Gisteren shopte ik bij het Kruidvat enkele andere producten uit het Men gamma van Adidas voor vriendlief. Er is namelijk momenteel een actie 2 + 2 gratis. En bij deze denk ik dat hij de overstap gemaakt heeft van AXE naar Adidas.
 
#Boyfriendproof! Ook iets voor jou vriend?


4 opmerkingen:

  1. Ziet er goed uit! Ik weet ook nooit wat ik mijn vriend moet halen, haha. Deze neem ik volgende keer mee!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik vind ze zelf ook lekker ruiken en de prijs valt ook zeer goed mee.

      Verwijderen
  2. Handig voor de vriend! En ik ga ook eens kijken denk ik als er een 2+2 gratis actie is :) dan kan hij weer even verder ;)

    BeantwoordenVerwijderen