9 jul 2013

100 % SUMMER

Enkele producten op een rijtje die je gegarandeerd deze zomer goed kunt gebruiken. Of je nu gaat werken, een dagje gaat shoppen of richting het strand gaat. Ze zijn onmisbaar!
 
Wat heb ik spijt dat de Victoria's Secret bodymists in België niet te koop zijn (uiteraard wel online). Ze ruiken hemels en bevatten geen alcohol, wat zeer interessant is op zonnige dagen. Want parfum in combinatie met de zon kan voor chemische reacties zorgen op de huid. Een goede bescherming van gelaat, haar en lichaam mag zeker niet ontbreken. Handig dat de BB bronzing cream van Bourjois een spf 15 bevat. Het is geen hoge bescherming, maar uiteraard kan je overheen je make up een laagje verfrissende Nivea zonnecrème sprayen. Deze laatste is trouwens een aanrader!
 
En tot slot Uzurri footwear! Liefde op het eerste zicht was het toen ik deze een paar maanden geleden voor het eerste tegenkwam. Ik heb nog geen paar in mijn bezit, maar wie weet scoor ik er nog tijdens de solden! Enfin het zijn pareltjes aan je voeten.
 
 
1. Victoria's Secret bodymist - te koop online
2. Bourjois BB bronzing cream - 13.49 euro (drogisterij)
3. Kérastase Huile Céleste - 22.40 euro (professionele kapper)
4. Nivea Sun Protect & Refresh - vanaf 14.99 euro (drogisterij)
5. Uzurii footwear - te koop online

3 opmerkingen:

  1. Inderdaad heel jammer dat de producten van Victoria's Secret hier niet te verkrijgen zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik zou ook wel een Victoria's Secret in België willen :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik wil ook zooo graag eens zo'n body mist van VC proberen :(

    BeantwoordenVerwijderen