7 jun 2013

TIPS & TRICKS | BIG HAIR

Altijd al willen weten hoe je thuis veel volume kunt creëren in je eigen haar? Ik hou ervan om volume kapsels uit te proberen. Met de juiste tips en enkele handige tools in de buurt kom je al een heel eind.
Volume haarlak - John Frieda
Blowdry volume lotion - Tigi Bed Head
Volumetry shampoo - L'Oréal Professionnel
Je hebt uiteraard wel een aantal benodigdheden nodig voor het creëren van volume. Best start je eerst met je haren te wassen met een shampoo die zorgt voor volume. Eventueel kan je een conditioner gebruiken maar dat is optioneel. Doe vooral waar jij jezelf je het beste bij voelt. Als je vindt dat een conditioner je haren verzwaren, sla deze stap dan over. Heel wat merken tegenwoordig verkopen een volume lijn. Heb je de nieuwste Volumetry lijn van L'Oréal Professionnel al ontdekt?
Voor je je haren gaat föhnen kan je een blowdry spray gebruiken die je dan aanbrengt op de haarwortels. Want dat ik net de plek waar we extra veel volume willen creëren. Een extra tip is om je haren onderste boven droog te föhnen voor big massive hair! Diverse merken verkopen blowdry sprays denk maar aan Tigi, maar ook budgetvriendelijke merken alla John Frieda. Afwerken doe je met een toupeerkam en veel haarlak!
Hieronder vind je een tutorial terug hoe je een volume kapsel zelf kunt maken. Waarbij de moeilijkheidsgraad eerder eenvoudig is. Ik ga het alvast dit weekend eens proberen.


Welke volume producten gebruik jij?

5 opmerkingen:

  1. Ik heb die droogshampoo van die lijn geloof ik er backup liggen, binnenkort maar eens testen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind blowdry spray erg fijn werken !

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb zowel producten uit de L'Oreal Volumetry lijn als uit de John Frieda Luxurious Volume lijn :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nee ik krijg dus écht geen volume in mijn haar. Mijn haar is te lang, te zacht en te stijl. Het enige wat een klein beetje helpt is volumepoeder maar verder hoef ik het niet eens te proberen helaas!

    Als je het leuk vindt; ik organiseer vandaag een linkparty! Je mag reclame maken voor 3 van je leukste artikelen van afgelopen week inclusief een foto en een link naar jouw blog, tof toch?!:D Als je zin hebt om mee te doen, je bent van harte uitgenodigd!

    Liefs van Rosie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Volume is bij mij ook altijd een groot probleem!
    Ik ga mijn toenadering eens zoeken in een volumepoeder en eventueel een blowdry spray denk ik.

    BeantwoordenVerwijderen