16 jun 2013

BOURJOIS | EFFET 3D MAX LIPGLOSS

Toevallig vond ik vandaag na lange tijd de Bourjois gloss Effet 3D Max 8h terug. Vorige zomer was dit één van mijn meest gedragen lipkleurtjes. En terecht, want de Rose Yummy brengt mij opnieuw in een zomerse sfeer.

Deze lijn werd vorig jaar gelanceerd en zorgt voor langdurige glans en houdbaarheid tot wel 8 uur lang. Heel eerlijk? 8 uur heeft deze gloss nog nooit op mijn lippen gezeten. Maar de substantie is iets dikker en plakkerig, waardoor de lipgloss niet meteen van je lippen verdwijnt. Een belangrijk ingrediënt in deze lipgloss is granaatappel. Het heeft een gladmakende en regenererende eigenschap. Met als resultaat dat je lippen er mooier uitzien.


De verpakking ziet er leuk uit en de applicator vind ik fijn in gebruik. Het is een sponsapplicator die plat van vorm is. De lipgloss wordt egaal aangebracht en je kan er precies mee werken. De gloss ansich is plakkerig, maar het stoort mij niet. Maar hetgene wat ik zo geweldig aan deze lipgloss vind, is dat het zowel zorgt voor een mooie glans als voor een intens kleur. En voeg daar nog een vleugje micro shimmers aan toe en deze Rose Yummy is gebombardeerd tot één van mijn favorieten. Mocht je niet houden van shimmers, geen paniek. Het is geen bom aan shimmers, maar eerder heel subtiel.


Te koop bij de drogisterij, Ici Paris XL en de zelfstandige parfumerie.
Bourjois Gloss Effet 3D Max. Prijs per stuk 11.99 euro.

8 opmerkingen: