15 jun 2013

ACHTER DE SCHERMEN | IK BEN EEN INSIDER

Ken jij het concept van Insiders al? Het is een online network waar regelmatig campagnes georganiseerd worden en waarvoor je je kan inschrijven. Meestal is het verbonden aan het uitproberen van producten. Dat kan gaan over hele diverse dingen denk maar aan het uitproberen van de nieuwe soorten chips, mondwater, bodylotions, ... . Ditmaal kwam Le Petit Marseillais aan de beurt met hun gamma Zuiderse douchegels. En zeg nu zelf, wie wil zoiets niet testen? Bijgevolg was ik erg happy toen ik een mailtje ontving dat ik geselecteerd was. Het doel is dat je de douchegels vervolgens gaat uitproberen en je ervaringen hierover gaat delen met anderen via alle mogelijke manieren (social network, gesprekken blogs, ...).
Zoals je ziet heb ik niet meer veel staaltjes over
 
Insiders laat je niet zomaar aan je lot over, neen integendeel zelfs. Ze bieden je tools aan waarmee je aan de slag kunt gaan om op diverse manieren reclame te maken. Zelf vind ik het gemakkelijk om met andere over het merk te praten als ik de andere persoon iets kan overhandigen. Ditmaal zaten bij het pakket allerlei staaltjes van de douchegels, als ook kortingsbonnen voor een eventuele aankoop. En op deze manier verloopt een gesprek erg vlot. Je kan WOM-en overal. Wat is WOM-en? Eigenlijk niets meer dan mond-aan-mond reclame. Ik ben altijd meer overtuigd als ik iets online lees op een blog of van iemand anders hoor. Dan dat ik een paar regeltjes tekst in een magazine lees. Dus vanuit dat oogpunt is het concept Insiders gegroeid.
 
Uiteraard kan jij zelf ook een Insider worden. Door je aan te melden via de website en dan moet je even goed in het oog houden welke nieuwe campagnes er in de toekomst eraan zullen komen.

Insiders is zowel in België als in Nederland actief.
 
Good luck!

9 opmerkingen:

  1. Ik ben ook lid.. maar ik heb nog nooit iets mogen testen.. i don't know why?
    Eefje

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Blijven proberen, het lukt wel eens dat je geselecteerd wordt ;-)

      Verwijderen
  2. Ik ben ook een Insider! Ik heb een tijdje terug de Veet Roll-On Easywax mogen testen. Ik vond het wel spijtig dat ik deze van le Petit Marseillais niet mocht testen :(

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Toen heb ik niet meegedaan voor de campagne, en hoe beviel de veet roll on easywax je?

      Verwijderen
  3. Super , bedankt voor de tip :) x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik heb onlangs voor the insiders de bodylotions getest :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik had er al eens van gehoord en wou me inschrijven maar het was er nog niet van gekomen. Nu moet ik het echt eens gaan doen :-)

    BeantwoordenVerwijderen