1 mei 2013

INSPIRATIE | MOEDERDAG MAAK JE EIGEN CADEAUSET (VIDEO)

Minder dan twee weken en dan is het Moederdag. Uiteraard de perfecte gelegenheid om je mama eens heerlijk te verwennen. Mocht je nog opzoek zijn naar een leuk beauty giftset dan ben je aan het goede adres. Tegenwoordig vind je overal cadeauverpakkingen van allerlei merken. Desondanks dat ik deze nog altijd heel erg leuk vind, gooi ik het dit jaar over een andere boeg. Ik ga zelf een leuke cadeauset samenstellen waardoor je het veel persoonlijker kunt maken. In het filmpje toon ik enkele voorbeelden in verschillende prijscategorieën.
 

 
Uiteraard blijven andere cadeaus ook leuk om te geven bij moederdag. Denk maar aan cadeaubon voor te gaan eten, naar de sauna te gaan, van haar favoriete (kleding)winkel. Een mooi juweeltje of een bos bloemen.

Wat geef jij dit jaar aan je mama?

6 opmerkingen:

  1. ik geef haar meestal een zelf samengestelde beautybox :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Verklap ik niet! Ze bezoekt soms dezelfde blogs als ik, de stiekemerd! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk idee! Mijn mama is niet zo bezig met make-up, ze heeft alleen 2 lippenstiften en 1 poeder. Ze krijgt een bloemetje en een bon om met mij naar een film + etentje te gaan...
    P.S.: je make-up is heel mooi in dit filmpje. wat heb je op je lippen?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Waw dat is ook een super mooi cadeau!

      Thanks! Dat is een lipgloss van Estée Lauder Sun Burst is de kleur als ik me niets vergis.

      Verwijderen