4 apr 2013

NIVEA | TIP VOOR SCHRALE LIPPEN, DROGE NAGELRIEMEN EN RUWE PLEKJES OP HANDEN

Vandaag een handige tip tussendoor. Als je mij volgt op Facebook dan heb je de tip misschien al een keertje zien voorbij komen. Maar het gaat over de Nivea Lip Butter Original. In mijn ogen een handige multitasker die bovendien in je handtas, in je pennenzak of op je bureau niet veel plaats in beslag neemt. Maar waarmee je zoveel kleine probleempjes kunt oplossen.

Zelf gebruik ik deze lipbutter niet alleen voor schrale lippen, maar ook voor droge nagelriemen en ruwe plekjes op handen en ellebogen. In eerste instantie voelt het wel een beetje vettig aan, maar met een kleine hoeveelheid kom je al een heel eind. En meteen ziet het er een stuk beter uit. Zeker mijn nagelriemen hebben hier baat bij. En op deze manier hoef ik geen apart product mee te nemen in mijn handtas. Deze Nivea Lip Butter Original heeft een vast plekje op mijn bureau (op het werk) weten te veroveren. En terecht!

Inmiddels staat er ook een uitgebreide review online over de drie varianten van de Nivea Lip Butter.

Wat is jouw multitasker van dit moment?

8 opmerkingen:

  1. Nivea is niet voor niets een klassieker :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dit eenvoudig, maar zeer nuttig, doosje heeft een plaatsje op mijn bureau op 't werk, in mijn handtas, in mijn handschoenenkastje van de auto en zelfs mijn dochtertje van 4 heeft er eentje (= genomen uit de kast)in haar handtasje van Minnie Mouse.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ah wat schattig dat ze zelf al een klein "make upje" heeft.

      Verwijderen
  3. De Lush Ultrabalm is mijn favoriete multitasker van het moment :-) Ik ben aan mijn tweede potje bezig nu.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind de kleine doosjes zo schattig! Ikzelf heb de framboos versie en is in deze koude dagen mijn buddy voor men droge lipkes ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja die is ook fijn, geeft zo'n subtiel glansje en een beetje kleur. Vind ik wel mooi staan.

      Verwijderen
  5. Ik ben ook fan van deze blikjes! De Vanilla & Macadamia is mijn favoriet!

    BeantwoordenVerwijderen