23 apr 2013

NIVEA | FOTO TUTORIAL THE BOUNCY BLOWDRY

Natuurlijk volume met hier en daar een losse krul. Dat is mijn wens iedere keer als ze vragen bij de kapper hoe ze mijn haren mogen föhnen. The Bouncy Blowdry toont in enkele stappen hoe je thuis zelf zo'n vlot kapsel kunt maken. Iets wat ik zeker en vast zelf ga uitproberen. Benieuwd of het mij lukt!
Stap 1: voor je start met het föhnen van je haar, breng je de Nivea Volume Sensation Stylingmousse (4.29 euro) aan. Verdeel je haar in kleinere onderdelen en start met de onderste laag van je haar. Gebruik een ronde borstel om volume te creëren.
Stap 2: rol je haar rond de borstel om een krul te maken in het haar. En laat vervolgens het haar even afkoelen. Op deze manier krijg je een longlasting effect.
Stap 3: twist het haar uit de borstel zodat je een natuurlijk effect bekomt.
Stap 4: zodra je alle onderste haardelen gedaan hebt, kan je starten aan het bovenste gedeelte van je haar. Föhn het gedeelte haar gelegen voor je oor met behulp van de ronde  naar vanvoor.
Stap 5: en achter je oor naar achter.
Stap 6: Fixeer je haar met de Nivea Volume Sensation haarlak (4.29 euro).

Tip van Sally Brooks! Föhn je haar vluchtig droog voor je start met het stylen van je haar. Op deze manier verloopt het vlotter en maakt dat deze look goed doenbaar is.

11 opmerkingen:

  1. prachtig haar zeg, denk alleen niet echt dat ik er zelf de tijd en het geduld voor heb :D maar het ziet er wel heel mooi uit

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die nivea tutorials zijn echt de max. Ik heb vrijdag ook al eens een tutorial uitgeprobeert en et gaat zo makkelijk.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Leuk dat je thuis al aan de slag geweest bent, welke look had je zelf geprobeerd?

      Verwijderen
  3. Reacties
    1. Lijkt moeilijker dan dat het is, dus zeker een keertje proberen!

      Verwijderen
  4. ging dat maar op die manier bij mij! Ik zou een uur aan het fohnen zijn en na een half uur is het weer ingezakt, ook met haarspray :( helaas

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Helpt het niet als je eerst wat mousse in je haar aanbrengt? En vervolgens even de borstel in je haar laten zitten zodat het met de borstel in je haar kan afkoelen. Dan blijft de krul wel beter zitten.

    BeantwoordenVerwijderen