19 apr 2013

NIVEA | FOTO TUTORIAL 2 MINUTE TOP KNOT

Deze twee minuten Top Knot is ongetwijfeld één van mijn favoriete looks die Sally Brooks voor dit seizoen gecreërd heeft. Intussen heb ik deze look zelf thuis al eens uitgeprobeerd, maar helaas niet zo'n succes vanwege mijn opgeknipt haar. Het beste voor deze look is geen laagjes en lang haar. Maar het is heel erg eenvoudig en snel.
Stap 1: Maak een paardenstaart van boven op je hoofd. Losse sprietjes of kleine baby haartjes kan je straks bijwerken met een beetje haarlak.
Stap 2: Separeer de paardenstaart in twee gelijke delen.
Stap 3: Vlecht elk deel door gebruik te maken van de klassieke vlecht techniek (drie plukjes haar).
Stap 4: Maak de vlecht vast met behulp van een elastiekje.
Stap 5: Twist elke vlecht rond en zet vast met schuifspeldjes.
Stap 6: Finish de look door gebruik te maken van Nivea Extra Strong Hold haarlak (3.99 euro).
Tip van Sally Brooks! Om een zo hoog mogelijke paardenstaart te maken, kan je best je hoofd voorover hangen en vervolgens al je haar vastnemen. Et voilà, je hebt een super hoge paardenstaart.

Tip van Beauty Treasures! Last van kleine baby haartjes? Neem je hand en spray even een beetje Extra Strong haarspray erop en wrijf rustig over de baby haartjes. Je zal meteen zien dat ze al een stuk minder wispelturig zijn.

Fijne vrijdag!

8 opmerkingen:

  1. Leuke tutorial, denk dat ik deze eens ga uitproberen :)
    De haarlaktip voor babyhaartjes kende ik al, echt superhandig om het zo te doen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Moet ik mij ook eens aan wagen! tof!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel leuk, ik heb voor een shoot eens een gelijkaardig kapsel gemaakt bij een model.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Leuk, en als je weinig tijd hebt zoals bij een shoot is zo'n snel kapsel extra interessant.

      Verwijderen