27 apr 2013

NIVEA | 5X WIN EEN NIVEA HAIRSTYLINGSET - GESLOTEN

De voorbije twee weken heb je ongetwijfeld leuke hairstylingslooks zien voorbij komen die Sally Brooks ism Nivea voor ons bedacht heeft. Ideaal om zelf thuis uit te proberen voor het aankomende zomer seizoen. Ik hoop alvast dat je geïnspireerd geraakt bent, ik heb er van genoten om deze blogposts voor jullie te maken.

Maar er is nog meer goed nieuws. In samenwerking met Nivea mag ik maar liefst 5 mega hairstylingskits weggeven. Kortom alles wat je nodig hebt om aan de slag te gaan thuis. Geen excuses meer, vanaf nu kom je perfect gestyled voor de dag!

Wat mag je verwachten van de inhoud?


Styling spray extra strong
Styling Spray ultra strong
Styling mousse extra strong
Volume Sensation shampoo
Volume Sensation styling spray
Volume Sensation styling mousse
Diamond Gloss styling mousse
Diamond Gloss styling spray
Hydro Care shampoo
 
enkel de HydoCare shampoo staat nergens op de foto maar zit uiteraard wel in het pakket
Dit pakket heeft de waarde van meer dan 35 euro. Wat zeker de moeite waard is. Aangezien je maar liefst vier haarlaksprays, twee shampoos en drie haarmousses ontvangt.

Wat moet je doen om dit hairstylingspakket in de wacht te slepen? Mail naar beautytreasures@hotmail.be en laat mij weten waarom jij deze kit graag zou willen winnen. En welke look jij graag thuis wil uitproberen. Vergeet zeker je adres gegevens niet te vermelden.

Extra winkansen bekom je uiteraard door mij te volgen via social media. Op deze manier ben je als eerste op de hoogte van de nieuwste updates & extra nieuwtjes.

Meedoen kan tem 5 mei 2013 (middernacht). Op 6 mei ontvangen de winnaars een persoonlijk bericht van mij. Enkel open voor Belgische deelnemers.

12 opmerkingen:

  1. Dat is een flinke prijs! Succes iedereen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. leuk :) ik heb zelf al genoeg haarproducten dus ik gun het iemand anders

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow Steffi wat een fijne winactie, ik doe heel graag mee! Mede omdat ik de producten van Nivea heel erg goed vind, zeker de haarlak.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik doe ook mee, moet iets hebben om mijn wilde korte haren in bedwang te houden :D Ik volg je overal, twitter, facebook, via je eigen blog ..

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Fijn!Ik doe mee omdat de Niveaproducten mij nog nooit ontgoocheld hebben, integendeel.Je mag zeker een mailtje verwachten...

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik doe graag mee! Ik mail je!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik doe ook heel graag mee, mailtje is verzonden :)!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Superleuk, mijn mailtje is verzonden! :)

    BeantwoordenVerwijderen