13 apr 2013

KIEHL'S | MAAK KANS OP EEN REIS NAAR NEW YORK

Afgelopen donderdag ben ik een avondje ondergedompeld in de nieuwigheden van het merk Kiehl's. Je hebt er intussen ongetwijfeld al eens een keertje van gehoord. Uiteraard komt er nog een artikel online over de nieuwe producten die net gelanceerd zijn. Maar er is extra goed nieuws. Je kan namelijk op de website www.kiehlsnyc.be kans maken op trip voor twee personen richting NYC.
In 1851 opende John Kiehl's een buurtapotheek in NYC. Wat later uitgroeide tot een bijzonder concept waarbij inmiddels in België al drie filialen zijn en een online webshop. Dus met deze trip richting NYC ga je back naar de roots waar Kiehl's menig jaren geleden opgestart is.
 
Daarnaast vallen er ook andere leuke dingen te winnen zoals producten en workshops met vier vrienden.
 
Ik heb alvast mijn kans gewaagd, jij ook?

2 opmerkingen:

  1. Ik ga sowieso meedoen! Lijkt me echt leuk om te winnen :D!

    BeantwoordenVerwijderen