1 apr 2013

DEAUTY | MAART BOX 2013

Een vast gegeven iedere maand waar ik reikhalzend naar uitkijk, is de Deauty box. Benieuwd wat voor leuks de Deauty box van maart bevat?
 
Eerst en vooral vind ik het super dat ze chocolade paaseitjes bij de box geleverd hadden. Helemaal in teken van Pasen. Het betekent niet veel, maar het is wel extra leuk dat ze ook aan de kleine details denken.
 
Daarnaast bevat de maart box allemaal producten waar ik nog niet eerder kennis mee gemaakt heb. Dat maakt het voor mij extra interessant. De inhoud kan verschillen, aangezien er meerdere boxen in omloop zijn. Het is belangrijk om je profiel te personaliseren. Op deze manier ontvang je producten die het beste bij u passen.
 
In mijn box zaten de volgende items.
 
Pureology Hydrate shampoo 50 ml - 250 ml 21.15 euro
Pureology Hydrate conditioner 50 ml - 250 ml 24.20 euro
Yves Saint Laurent Forever Youth Liberator 5 ml - 50 ml 89 euro
Nuxe Huile Prodigieuse  30 ml - 50 ml 19.90 euro
L'Oréal Paris Nude Magique CC Cream fullsize - 30 ml 13.99 euro
 
Zoals ik al zei zijn het allemaal producten die ik nog nooit eerder uitgeprobeerd heb. En dus helemaal nieuw zijn voor mij. In het totaal zitten er vijf verschillende producten in. Ik zal starten met de full size die erin zit namelijk de L'Oréal Paris Nude Magique CC Cream. Ik heb er intussen al heel wat over gelezen, maar voorlopig ben ik nog niet helemaal mee met de CC Cream hype. Benieuwd of de kennismaking met deze het veranderd. Mocht je het concept van CC Cream nog niet kennen. Het is de opvolger van de BB Cream. Waarbij de CC staat voor Color Correction en net nog een stapje verder gaat dan een BB crème. Wederom een mix tussen huidverzorging en make up. De CC crème van L'Oréal is verkrijgbaar in twee versies: anti vermoeidheid en anti roodheid.  Ik heb de anti vermoeidheid versie en daar ben ik wel blij mee. Aangezien ik niet zoveel last heb van roodheid in het gezicht.
 
Nuxe Huile Prodigieuse is een tijdloos product als je het mij vraagt. Een multitasker die de huid voedt, herstelt en zacht maakt. Maar niet alleen de huid, ook het gelaat en je haar. Bevat acht verschillende essentiële oliën. En ik kan verklappen de geur ervan is hemels. Warm en sensueel tegelijk.
 
De Pureology Hydrate shampoo en conditioner combineert een hydraterende formule met een anti fade complex. En vooral dat laatste vind ik een pluspunt. Aangezien het eigen is aan koper tinten (gekleurd haar) dat ze gemakkelijk vervagen. Dus dit duo ga ik zeker uitproberen. Benieuwd of mijn haarkleur hierdoor langer vrolijk intens blijft.
 
En tot slot zit er nog een klein staaltje in de Deauty van de Yves Saint Laurent Forever Youth Liberator. Het is een anti age crème waarin glycans verwerkt zitten. Iets wat van nature uit in je huid zit en dat een belangrijke rol speelt om er jeugdig blijven uit te zien. Naarmate je ouder wordt neemt de hoeveelheid af, en daar speelt Yves Saint Laurent op in met het Forever Youth Liberator gamma. Ik kan aannemen dat hier velen erg benieuwd naar zijn. Aangezien het in aankoop een prijzig product is. En op deze manier is er toch al een eerste kennismaking.
 
Mocht je graag zelf thuis zo'n Deauty box ontvangen? Dat kan, je hoeft enkel een type abonnement te kiezen op de officiële website. En je bent vertrokken met het ontdekken van verschillende producten en merken.

10 opmerkingen:

  1. Reacties
    1. Ik ook! Een complete review volgt uiteraard na een grondige test :-)

      Verwijderen
  2. Ik heb dezelfde inhoud.. de shampoo en conditioner heb ik laten testen door een collega.. de nuxe olie is idd zalig.. maar lijkt sterk op de droge olie van Yves Rocher.. de CC Cream is te donker voor mij (ik gebruik de groene versie)..in sommige boxen zat een body lotion van Babor, deze had ik graag gehad.. helaas :(
    Eefje

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja die bodylotion van Babor daar was ik ook erg benieuwd naar.

      Verwijderen
  3. Ik heb de cc crème ondertussen ook, wel nog maar een keertje gebruikt maar hm, ik ben nog niet helemaal overtuigd. Hij is nogal vlekkerig bij mij (ik ben wel erg bleek). Een heel ander effect dan bij de BB cream. Al je tips om hem aan te brengen zijn dus welkom ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik heb hem vandaag pas voor de eerste keer gebruikt en ik merkte wel meteen dat je slechts een hele kleine hoeveelheid nodig hebt. Maar ik ga er verder mee aan de slag. En zodra ik meer tips heb, hoor je het zeker en vast. Maar voorlopig is het voor mij ook nog ontdekken :D

      Verwijderen
  4. Ik heb ongeveer dezelfde inhoud! Ik was er tevreden mee! Vooral de Nuxe olie is al veel gebruikt :-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja de Nuxe olie ruikt heerlijk, ik denk dat ik deze ook zeer regelmatig ga gebruiken

      Verwijderen