18 mrt 2013

OPGEBRUIKT & KLEINE REVIEW (VIDEO)

Ongeveer een maand geleden maakte ik voor het eerst een video met allemaal opgemaakte producten. En verbazend genoeg zat in mijn tas vandaag weeral een hele boel items. Tijd voor een nieuw opgemaakt filmpje.
 


FA Pink Passion deo
Bodysol shampoo rozenmarijn anti roos (review)
Blicious cleansing cream
Les Cosmétiques Design Paris bifase oogreiniger (review)
Les Cosmétiques Design Paris 10 hydra-cleansing wipes
Lush Twilight douchegel
So...? desirable body fragrance
Mexx XX by Mexx parfum
Tommy Hilfiger Loud parfum
DKNY Be Delicious parfum staaltje
Chanel Allure Sensuelle parfum staaltje
Colgate mondwater Plax
Bourjois Queen Attitude mascara (review)
J'ouvert Drama Lash mascara (review)
 
Zou je graag zelf zo'n leuke Bourjois tas winnen. Dan kan je nog meedoen aan de winactie tem 21 maart.  Klik hier voor meer info.
 
 Fijne maandag!

10 opmerkingen:

  1. Oh wauw, wat heb je veel producten opgemaak! Ontzettend leuk om te zien :-) Ik gebruik op dit moment een douchegel van Fa (Nutriskin Natural Fresh) en die is heerlijk :-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja Fa heeft inderdaad fijne douchegels voor een klein prijsje!

      Verwijderen
  2. Altijd leuk om te zien welke producten zijn opgemaakt, wel veel zeg. ;)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja ik vind het ook altijd fijn om te zien wat anderen opmaken :D

      Verwijderen
  3. Veel opgemaakt, je hebt je best gedaan :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. leuk filmpje! een van mijn favoriete filmpjes denk ik, lekker inspirerend

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hihi inspirerend om zelf ook producten te gaan opgebruiken ;-)?

      Verwijderen
  5. Amai je hebt nogal wat opgemaakt :D! Leuk filmpje!

    BeantwoordenVerwijderen