1 mrt 2013

NIVEA | SOS DROGE HUID

Je huid intens hydrateren tijdens de wintermaanden is een musthave. Ondanks dat we stilaan richting de lente aan het gaan zijn, blijft mijn huid snakken naar vocht. En ongetwijfeld ben ik niet alleen. Nivea heeft een mooi gamma namelijk SOS Repair & Care. Het bestaat uit diverse lichaamsverzorgingsproducten die speciaal ontwikkeld zijn voor de extra droge huid.
de bodylotion zit verpakt in zijn nieuw kleedje
 
 
De combinatie tussen Hydra IQ en dexpanthenol versterkt de huidbarrière en vermijdt vochtverlies. Het huideigen hydratatiesysteem wordt ondersteund waardoor onze huid langer zacht en soepel zal aanvoelen. Afhankelijk van jouw voorkeur kan je kiezen uit verschillende texturen. Of je kan de bodylotion 's morgens gebruiken en 's avonds je helemaal verwennen met de body cream. Pure verwennerij alom! En tegen een zeer betaalbare prijs.
 
Nivea  SOS Repair & Care is te koop bij de supermarkt en drogisterij.
 
Handcrème 3.99 euro (50 ml)
Bodylotion 6.59 euro (400 ml)
Body Cream 6.19 euro (300 ml)
 
Ik "versjas" deze nieuwigheden alvast richting de badkamer!

9 opmerkingen:

  1. Die handcrène vind ik geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Deze gaat alvast richting de badkamer, dus ben benieuwd of ik even enthousiast ga zijn als jij!

      Verwijderen
  2. Hmm, ik vind deze lijn te voedend. Ik heb in 't verleden de handcrème gehad en die liet een vettig laagje achter :-(

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja daar kan ik mij iets bij voorstellen. De producten zijn tenslotte voor een extra droge huid.

      Verwijderen
  3. geen ervaring met deze producten :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik ben wel fan van deze lijn! Maakt mijn droge huid weer superzacht!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het klinkt wel erg fijn en super voedend! Nivea vind ik vaak toch wel fijne producten hebben.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja Nivea heeft toffe producten, ik ben alvast fan van de bodylotion voor onder de douche

      Verwijderen