4 jan 2013

CATRICE | NIEUWE PRODUCTEN

Ieder half jaar past Catrice haar assortiment aan, geïnspireerd op de nieuwe trends en datgene wat zich afspeelt op de catwalk. Op deze manier ben je steeds helemaal on trend tegen een hele kleine prijs. De leukste twee items de we mogen verwelkomen vanaf februari 2013 zijn voor mij alvast de BB alround foundation multi-benefit make up en het Absolute Nude palette.
 
De BB alround foundation multi-benefit make up (wat een lange naam) is een 6 in 1 product. Het reguleert de vochtbalans, mattifieert, corrigeert, maakt poriën minder zichtbaar, beschermt tegen de zon (spf 30) en heldert de teint op met lichtreflecterende pigmenten. Deze BB zal verkrijgbaar zijn in vier tinten. Vooral geschikt voor de droge tot normale huid aangezien deze verrijkt is met amandelolie. Helaas dames met een gemengde tot vette huid. Deze BB crème zou ik skippen. 5.99 euro

  
Heb je altijd al graag een nude palet gewild voor perfecte day and night looks. Of misschien wel het Urban Decay Naked palet, maar kan je de prijs er niet voor opbrengen. Dan kan dit Absolute Nude palet van Catrice misschien een leuk alternatief zijn. 4.99 euro

Alle nieuwigheden zullen te koop zijn vanaf februari 2013. Bijgevolg verdwijnen er ook een aantal items uit het assortiment. Dus check zeker voor eind januari jouw favorieten en koop mogelijk er een back up van.
 
 Benieuwd naar de nieuwe lente/zomer producten van Catrice?

6 opmerkingen:

  1. Dat palet vind ik echt supermooi! Ben benieuwd naar de pigmentatie ervan.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Als het gelijkaardig is aan de andere Catrice oogschaduws, dan lijkt het mij veelbelovend.

      Verwijderen
  2. dat nude palette ziet er goed uit :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Reacties
    1. De BB crème klinkt goed, en een hoge spf. Alleen ik denk dat deze voor mijn huidtype net een tikkeltje te rijk gaat zijn. Ik ga hem daarom skippen. Maar ik vind het wel tof dat Catrice ook eentje toegevoegt aan het assortiment.

      Verwijderen
  4. Dat oogschaduwpalette ziet er echt mooi uit!

    BeantwoordenVerwijderen