19 dec 2012

LES COSMETIQUES DESIGN PARIS | PROFESSIONAL NAIL POLISH REMOVER

Als je regelmatig gaat shoppen bij de Carrefour dan ben je misschien bij de beauty afdeling het merk Les Cosmétiques Design Paris al een keertje tegen gekomen. Het merk is exclusief verbonden aan de Carrefour en heeft maar liefst meer dan 300 producten in haar gamma. De producten hebben één ding gemeen en dat is het kleine prijskaartje. Ze zijn zeer budget vriendelijk en geschikt voor een zeer groot doelpubliek.
 
De nieuwste telg dat toegevoegd werd aan het Pro's gamma is de Minute Manicure professional nail polish remover. Het concept is een potje waarbij aan de binnenzijde een grote spons zit gevuld met dissolvant. Het enige wat je moet doen is je nagel in het potje stoppen en even je nagel tegen het sponsje drukken en zodra je je nagel eruit haalt, is je nagellak verdwenen. Snel en handig! Ik kan haast niet wachten om deze versie uit te proberen.
 

 
Volgens mij is deze de budget vriendelijkste versie die ik tot op heden ben tegen gekomen. Ben jij al een gelijkaardig product tegen gekomen dat goedkoper is in prijs?
 
Exclusief te koop bij de Carrefour vanaf heden. Prijs per stuk 5.45 euro.

6 opmerkingen:

  1. Ik winkel niet vaak bij carrefour, maar mssn wel eens de moeite voor dit ;-)
    Ik heb de bourjois versie hiervan , zeer goed , maar het prijskaartje van +/- 11€ vind ik toch wat veel. Al betrap ik mezelf erop dat ik toch steeds naar dit magische potje teruggrijp omdat het zo goed zen werk doet !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die is qua prijs inderdaad wel een pak interessanter !

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dit is inderdaad de goedkoopste die ik al gezien heb.

    BeantwoordenVerwijderen