2 nov 2012

HET KRUIDVAT | TIJDSCHRIFTEN ACTIE EEN IDEAAL CADEAU

Naar jaarlijkse traditie wordt er bij mij in de familie op Allerheiligen een kaartje getrokken met daarop de naam van een familielid. Dus we kopen niet voor iedereen iets, maar kopen wel voor één persoon iets leuks. Bijgevolg heb je extra veel tijd om een mooi kerstcadeau te bedenken. Toevallig ontdekte ik een leuke actie die in mijn ogen zeer geschikt is als cadeau en dat bovendien ook nog meevalt van prijs! Het gaat namelijk over de tijdschriften actie bij het Kruidvat.
 
Hoe gaat het precies in zijn werk? Je koopt namelijk bij het Kruidvat een soort abonnement dat je op een later tijdstip moet activeren online. Je hebt keuze uit 17 verschillende magazines waarbij je 9 keer een weekblad en 5 edities van een maandblad thuis ontvangt. De ideale manier om kennis te maken met een leuk tijdschrift. En ik denk alvast meteen aan de heerlijke badmomenten met de Flair of Story erbij! Genieten en relaxen zonder ergens aan te moeten denken.
 
De actie loopt nog bij het Kruidvat tem 11 november 2012. Je kan de code online activeren tem 11 januari 2013. De tijdschriftenactie kost 12.95 euro en is enkel en alleen geldig in België.
 
 
Zou jij blij zijn met dit als cadeau?


7 opmerkingen:

  1. Dat is best wel een gaaf cadeau! Dan krijg je iets maar kun je toch een soort van zelf kiezen!
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb er al 2 gekocht, Flair en Cosmopolitan :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb vandaag ook eentje gekocht van Flair. Was nog aan het twijfelen welke (er zitten echt goede tussen!), maar ik heb toch maar gekozen voor het tijdschrift waar ik de meeste artikels in lees. =) (Tijdschriften als Humo e.d. vind ik ook interessant, maar dat zijn dan maar enkele artikels welke ik effectief lees.)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Daar heb je gelijk in, je kiest best een tijdschrift wat je van voor tot achter leest ;-)

      Verwijderen