30 okt 2012

KNEIPP | EEN CHOCOLADE VERWENMOMENT

Alles wat met chocolade te maken heeft maakt me instant blij. Of het nu gaat over een kopje warme chocolademelk of een hot chocolat massage, de stof theobromine wekt een bepaalde reactie op in ons lichaam. Waardoor we onszelf beter en gelukkiger voelen. Laat dat nu net de inspiratiebron zijn voor Kneipp's nieuwste cacao collectie.
 
 
De collectie is bescheiden en bestaat uit een gelimiteerde cacao badschuim en douchegel. Kneipp zou Kneipp niet zijn zonder natuurlijke ingrediënten. Dit bruine duo bevat amandelolie (voedt en beschermd de huid) en cacao (werkt kalmerend). De producten zijn enkel getest op mensen, niet op dieren en bevatten geen mineralen oliën of conservering.
 
Prettig om te weten is dat Kneipp deze collectie heeft gemaakt gebaseerd op de mening van de verbruikers van de Kneipp producten. Geen klassieke fruit- of bloemengeur dit keer in de badkamer. Maar wel de warme geur van chocolade.
 
Extra leuk zeker met de feestdagen in het vooruitschiet is de cacao cadeauverpakking. Of gewoon leuk om voor jezelf te kopen als je vindt dat je een keertje wat extra verdiend.
 
 
 
Te koop vanaf eind oktober bij Essenza, DI, AD Delhaize en Carrefour Market.
 
Douchegel Cacao - 4.99 euro
Badschuim Cacao - 8.99 euro
Cadeauset Cacao - 5.99 euro 
 
Ik ben alvast benieuwd of deze producten mij weten te smaken!


11 opmerkingen:

  1. je weet wel wie he :D haha!30 oktober 2012 om 22:24

    Bernie vond het ook een leuk idee haha! Ik las de titel en hij zei : "hmm" ... :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dit ziet er goed uit! Hier ga ik zeker wat van proberen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik ben echt dol op chocolade, maar ik hou eigenlijk niet echt van de geur van chocolade in bad -en bodyproducten. Ik denk dus niet dat deze lijn iets voor mij is, al ben ik wel fan van Kneipp.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik moet eerlijk zeggen, ik wil niet naar chocolade ruiken. Ik zou de neiging hebben om de hele tijd aan mijn armen te likken :)

    BeantwoordenVerwijderen