20 okt 2012

DEAUTY | UNBOXING VIDEO OKTOBER

De nieuwste deauty box is inmiddels gearriveerd. Ik was alvast erg benieuwd na de eerste box om te zien of ze weer leuke merken wisten te strikken om deel te nemen aan de Deauty box. En ik kan je alvast verklappen, de box voor de maand oktober is de moeite waard. Ontdek samen met mij de inhoud van de oktober box.
 

 
Mocht je niet bekend zijn met het concept of meer willen weten rond de verschillende soorten abonnementen. Op de website staat alles klaar en duidelijk uitgelegd.
 
De inhoud nog even op een rijtje.
 
L'Oréal Paris Color Riche Le Smokey oogpotlood in de kleur Black Velour (fullsize)
L'Oréal Paris Mega Volume Collagene Black Smoke mascara (fullsize)
Shu Uemura Essence Absolue Nourishing Protective oil (30 ml)
Biotherm Blue Therapy serum (10 ml)
Biotherm Biosource Clarifying Exfoliating reinigingsgel (20 ml)
Kiehl's Lip Balm #1 (fullsize)
 
 
Wat denk jij van deze Deauty box?
 

14 opmerkingen:

  1. Dit noem ik pas een geweldige beauty box, kunnen die van Nederland nog wat leren! Met alleen al de mascara haal je al het geld eruit, en dan krijg je nog 2 extra fullsize producten en 3 best grote samples. Als deze hier te koop was, had ik hem meteen besteld :(

    BeantwoordenVerwijderen
  2. zozo dat is niet verkeerd zeg! Er zitten echt hele mooie producten in deze keer (:

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Echt wel de moeite hé die boxen :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel leuk filmpje! Was zelf heel tevreden over mijn eerste box!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja de inhoud voor de maand oktober was zeker de moeite waard!

      Verwijderen
  5. Ik wist niet dat belgie ook zo'n box had?:) gelijk even bestellen :)

    BeantwoordenVerwijderen