18 sep 2012

WINACTIE | KNEIPP VERWENPAKKET - GESLOTEN

Zoals eerder vandaag aangekondigd werd, organiseer ik een aantal leuke winacties om de eerste blog verjaardag van Beauty Treasures te vieren. Exact een jaar geleden, dag op dag, schreef ik over de nieuwe verpakkingen van Kneipp. Dus hoe kan het dan ook anders, dan dat de eerste winactie draait rond Kneipp.
 
Heb je al kennis gemaakt met de nieuwste producten van Kneipp? De Patchouli lijn bestaat uit drie producten: een douchegel, een massageolie en een badolie. Allemaal met dezelfde heerlijke geur van patchouli. Oké ik geef eerlijk toe, dat ik niet meteen stond te springen voor deze geurlijn tot dat ik ze ook effectief ging gebruiken. De geur is net lekker, zacht en aangenaam. Het concept van Kneipp achter deze producten is een moment van rust in te lassen na een drukke en vermoeiende (werk)dag. En daar zijn ze zeker en vast helemaal in geslaagd! Dus ben je benieuwd naar meer? Dan heb ik goed nieuws wat ik verloot namelijk een Kneipp pakket met daarin de drie producten : een douchgel, een badolie en een massageolie uit de Patchouli lijn twv 21.97 euro.
 


 
Hoe kan je meedoen?
 
- Stuur een email naar beautytreasures@hotmail.be met als titel "Kneipp" met daarin het antwoord op deze vraag: wat is jouw ultieme tip voor een ontspannende avond?
 
- Extra winkans? Like dit bericht en de pagina zelf op de Facebook pagina van Beauty Treasures.
 
- Meedoen kan tem 30 september 2012 (middernacht). De winnaar wordt bekend gemaakt op 6 oktober 2012.
 
- Open voor Belgische en Nederlandse deelnemers

 
Veel succes!


17 opmerkingen:

  1. Leuk hoor! Ik doe mee ^^ As we speak (ik bedoel: as I write) stuur ik ook een mailtje ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super leuk! Ik doe mee :) Ik hou van Kneipp !

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super leuke winactie zelf doe ik alleen niet mee maar wel heel leuk voor anderen veel succes!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik heb je gemaild!! Ik hou van de geur van bloemen in douche/badproducten dus hier ben ik erg benieuwd naar.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super! Ik doe mee! Ik heb je een mailtje gestuurd!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik ben super benieuwd naar deze producten dus heb meegedaan ^^
    Succes iedereen!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Meegedaan, lijkt me heerlijk, net zoals de tip die ik jullie heb gemaild!

    BeantwoordenVerwijderen