28 sep 2012

REDKEN | FLASH LIFT


Naar de kapper gaan roept bij mij altijd zo'n "joepie gevoel" op. Alsof er magie ontstaat na de eerste aanraking door de kapper zijn handen aan mijn haar. Het ziet er instant stralend en gezond uit. Ik vraag me nog steeds af hoe ze het toch altijd flikken. Soms ben ik uren en uren bezig, om dan moedeloos te moeten opgeven en mijn haar omhoog te spelden met een haarspeld. Toen ik het persbericht las over de nieuwe hair service dat Redken aanbiedt, moest ik meteen denken aan het fijne joepie gevoel. En deed mij eraan denken dat ik een nieuwe hair appointment moet maken.

Zoals ik al zei, introduceert Redken een nieuwe service die ze aanbieden aan hun klanten. Namelijk Flash Lift is een verhelderingsdienst die door kappers exclusief wordt aangeboden aan klanten. Hiermee kan je tot 8 tinten lichter gaan dan je eigen haarkleur. Uitermate geschikt voor dames die houden van ultra blond haar of de perfecte meches wil hebben.

 
Mocht ik voor blond haar gaan dan zou ik gerust deze service uitproberen. Maar voorlopig blijf ik nog even bruin ;-).

Deze service Flash Lift wordt exclusief aangeboden bij de Redken kappers. Prijzen varieren tussen de 40 en 85 euro.
 
Wat denk jij van deze hair service?

3 opmerkingen:

  1. Ik ben net geswitched naar rood, en voorlopig hou ik het daar bij :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Als ik bruin zou zijn zou ik het ook wel eens willen proberen.
    Maar als ik het nu doe dan ben ik waarschijnlijk heel wit ;)

    BeantwoordenVerwijderen