27 sep 2012

NOTD | BE AZTEC!

Een paar dagen geleden zag je ongetwijfeld mijn nieuwe nagellak van Catrice al voorbij komen in mijn budget shoplog. Aangezien ik de kleur Be Aztec! helemaal te gek vind, wou ik deze graag delen met jullie.
 
Op het eerste zicht is het maar een saaie leger groene nagellak, maar niets is minder waar! De gouden glans die hierin verwerkt zit, geeft net een hele chique uitstraling aan je vingers. Bovendien draag je kleur met deze nagellak, zonder dat het teveel wordt. Ik droeg Be Aztec! de afgelopen dagen om te gaan werken in combinatie met een zwarte outfit en dan komen je nagels extra tot zijn recht.
 
Het suede effect zorgt voor een semi matte finish. Niet helemaal mat, maar ook niet ultra glazend. Maar uiteraard kan je net zoals mij de kleur helemaal een high gloss geven door gewoon een topcoat hierover aan te brengen.
 
Deze kleur behoort tot een limited edition collectie. Op = op. Prijs per stuk 2.59 euro.

PS Vandaag kan je voor de laatste dag deelnemen aan de Bourjois Queen Attitude winactie. Neem zeker een kijkje naar de winactie want de prijs die je kan winnen is zeker de moeite waard.
 
Wat vind jij van de UpperWILDside collectie van Catrice?

10 opmerkingen: