6 sep 2012

GUERLAIN BY EMILIO PUCCI | NOTD RIVIERA

Toen ik voor het eerst de promo foto's zag van de zomer collectie van Guerlain was ik op slag verliefd. De Terra Azzurra collectie by Emilio Pucci is adembenemend. Geen wonder dat mijn interesse scherp stond om deze Terracotta Vernis in de kleur Riviera uit te proberen.
Niet alleen de nagellak is mooi, maar ook de verpakking is bijzonder. De binnenkant bevat een leuke print die je terug ziet ook bij andere producten uit de collectie. De eerste keer dat ik het doosje open deed, was het een leuke verrassing om de print aan de binnenkant te ontdekken.


De kleur Riviera is een intens blauwe nagellak met een metallic finish. Ook dit najaar kan je zeker en vast deze kleur blijven dragen. Dus als je denkt dat dit een trend kleur is specifiek gebonden aan één seizoen, ben je zeker en vast mis. Guerlain kiest voor een klassiek kwastje wat prima werkt en een stevige houten dop.

twee laagjes zonder topcoat - met flits
twee laagjes zonder topcoat - zonder flits

Terracotta Vernis van Guerlain is te koop in de betere parfumerie. Deze kleur behoort tot een limited edition gamma. Dus mocht je interesse hebben, haast je dan snel naar de winkel voor de herfst collectie in de schappen ligt.

8 opmerkingen:

  1. Ik vind de kleur heel leuk, en hoewel de finish nogal euh...schreeuwerig is, vind ik het zeker kunnen bij een wat neutralere outfit!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik had vandaag een zwarte jurk aan, en hierbij deze nagellak. Het was super! Nu in het echt is de finish niet schreeuwerig. Is misschien eerder vanwege de flits :-)

      Verwijderen
  2. Ik vind het echt een prachtige kleur! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Echt een hele mooie kleur!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind hem prachtig! Ik hou niet van blauw voor mezelf maar bij iemand anders (lees jonger :)) past hij zeer goed!

    BeantwoordenVerwijderen