3 sep 2012

ACTIE | GRATIS GIFT BAG BIJ HET KRUIDVAT

Het Kruidvat viert deze week hun 20ste verjaardag, en dat laten ze niet zomaar aan hun voorbij gaan. Daarentegen vieren ze hun 20 jarig bestaan samen met al hun klanten. Ik spotte alvast een leuke actie die ik graag met jullie wou delen.
 
Je kan namelijk een gratis gift bag ontvangen bij aankoop van twee producten uit het L'Oréal gamma. En dat mag je ruim bekijken, want hieronder valt al hun haar- en gezichtsverzorging, make up en zonneproducten. Daarbij mag je zoveel mixen zolang je maar met het merk L'Oréal blijft.
 
Ik schafte twee haarproducten  (shampoo en conditioner) aan uit het Elseve Volume Collagen gamma speciaal ontwikkeld voor fijn haar. Dus dat ga ik uitgebreid uitproberen om te zien of ik werkelijk een verschil opmerk.
 
En mocht je even benieuwd zijn als mij naar de goodiebag dan kan ik verklappen dat er een Elseve Nutri-Gloss Cristal shampoo inzit samen met een Glam Shine lipgloss. Altijd fijn om weer iets nieuws en bovendien gratis uit te proberen.
 
Deze actie bij het Kruidvat loopt nog tem 9 september 2012.

9 opmerkingen:

  1. Vorige week een klant in de winkel die van haar oren maakte omdat ze de kleur lipgloss niet mooi vond, had ze alle doosjes opengemaakt om toch maar een roze te hebben. Dan krijg je al eens iets gratis ...

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat meen je niet? Ik heb er gewoon eentje opgenomen wat maakt het toch uit. Ik heb de gloss nog niet uitgeprobeerd maar waarschijnlijk is de kleur toch zo goed als transparant op de lippen... .

      Verwijderen
  2. Altijd leuk, zo'n gift bag! En oh my, lastig doen om iets dat je gratis krijgt? Die lipgloss ziet inderdaad zo goed als transparant op de lippen, dus wat maakt het uit?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke actie!! Ik ben benieuwd naar die shampoo!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke actie!
    Misschien wist de vrouw niet dat de gloss transparant is en was ze bang voor gele lippen?

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ben gek op gratis spulletjes =]!! En een shampoo is altijd wel gewenst.

    BeantwoordenVerwijderen