4 aug 2012

TUTORIAL | WINGED EYELINER

Winged eyeliner of cat eyeliner zoals jij het wil noemen, is tegenwoordig immens hip. Alleen één groot nadeel je moet min of meer hiervoor een geoefende hand hebben om een prachtige eyeliner te maken. In de tutorial toon ik hoe je op eenvoudige manier thuis zelf een winged eyeliner kunt maken en daarbij een complete look!

Producten die ik gebruikt heb
  • Unity Cosmetics make up primer
  • Unity Cosmetics foundation
  • MAC concealer
  • ELF blush
  • Unity Cosmetics facial powder
  • Unity Cosmetics  oogschaduw Ghotic, Mocha en Golden Sands
  • Unity Cosmetics zwart oogpotlood
  • Unity Cosmetics mascara
  • Unity Cosmetics lipstick in de kleur hotpink

9 opmerkingen:

  1. ik vind het moeilijk om beide ogen perfect hetzelfde te doen :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik ook! Daarmee ga ik telkens de mist in! Tot mijn grote frustratie!

      Verwijderen
    2. Het vraagt inderdaad een geoefende hand!

      Verwijderen
  2. Prachtige look! Je staat ook weer stralend op de foto meid!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hele mooie look en handige tutorial!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi gedaan. Ik ben ook fan van de winged of double eyeliner. En zolang je niet té ver gaat, is het best te doen om symmetrisch te werken.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke tutorial. Bij mij lukt het meestal wel, maar het is altijd fijn om de basis nog eens even uitgelegd te krijgen :)

    BeantwoordenVerwijderen