6 aug 2012

DOVE | REVIEW PURELY PAMPERING GAMMA

Jaren ben ik verslaafd geweest aan de klassieke Dove deo. Ik blijf de geur lekker vinden, desondanks dat sommigen het misschien een iets of wat oudbollige geur vinden. Doet mij eraan denken dat ik deze deo nog eens moet aanschaffen, aangezien ik vind dat deze deo echt zijn werk doet.

De laatste tijd werd mijn aandacht gevestigd door Dove op hun allernieuwste doucheproducten uit het Dove Purely Pampering gamma. Bestaande uit twee douchecrèmes met de geur Kokosmelk & Jasmijnblaadjes en Shea boter & Vanille. Dove omschrijft het Purely Pamering gamma als een voedende douchecrème verrijkt met het Nutrium Moisture complex. Dit zorgt ervoor dat je huid ontspannen en extra gevoed aanvoelt.  Ik besloot deze twee nieuwe doucheproducten uit te proberen en geef vandaag hierover mijn persoonlijke opinie.

De verpakking is een standaard Dove verpakking. Niks speciaals, maar eerlijk gezegd had ik ook geen hoge verwachtingen van de verpakking. Integendeel wel over de inhoud en ik kan zeggen deze is heerlijk!

De combinatie van de geur en het romige schuim zijn een waar genot om te gebruiken onder de douche. De dikke textuur van beide douchecrèmes is hetzelfde. Beiden schuimen rijkelijk, waarbij de schuim erg romig is. Je hebt zeker niet veel nodig, vanwege het grote schuimgehalte (enkel uitgetest met een douchepuff) . Ik vind het heerlijk om mezelf helemaal in de zepen met een grote hoeveelheid schuim. Ik krijg nadien steeds zo'n extra schoon gevoel. Heb jij dat ook wel eens? Na het douche voelt mij huid niet trekkerig aan, maar een klein likje bodylotion vind ik altijd wel prettig. Wanneer ik geen bodylotion gebruik, merk ik op dat de geur wel nog even blijft nazinderen op je huid.


Beiden geuren vind ik lekker ruiken. Maar als ik dan echt een favoriet moet benoemen, zou ik  voor de Shea boter & Vanille geur gaan. Zacht, en geeft me een erg ontspannend gevoel. Echt een hemelse geur. Normaal gezien ben ik een echte kokos liefhebber, maar ditmaal wint de andere geur.
Rechts uitsluitend gemixt met water, zonder de douchepuff. Dan lijkt het meer op een body conditioner
Eens je ze gebruikt hebt, begrijp je onmiddelijk waarom deze tot het Purely Pampering gamma behoren. Zeker en vast een leuke betaalbare douchecrème. Mijn persoonlijke favoriet is de Shea boter & Vanille, maar dan ga ik uitsluitend af op de geur. Want qua werking zijn beiden vrijwel identiek. Ik ben zeker en vast enthousiast, en ik hoop zelfs stiekem dat er nog wat nieuwe geuren aan de lijn worden toegevoegd!

Het Dove Purely Pampering gamma is te koop bij de supermarkt en de drogisterij. Prijs per stuk 3,09 euro (250 ml), 5.29 euro (500 ml).

11 opmerkingen:

  1. Die gaan bij mijn volgende supermarktbezoek de kar in :D Ze klinken heeeerlijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb die met kokos ook, héérlijk is ie!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. De Dove douchegels zijn mijn absolute favorieten !

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ze klinken en zien er heerlijk uit. Ik heb er onlangs zien staan in de Action, maar ik heb me echt ingehouden (wegens no-buy en nog megaveel douchegels in stock), maar ze staan nog wel op de wishlist!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Die met kokos klinkt heerlijk !

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Deze wil ik ook nog proberen, ben sowieso fan van de Dove douchegels!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ze zien er heerlijk uit, voor mij liefst ook degene met vanille en karite please!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Die klinken echt super :) zal ik ook eens moeten gaan halen.

    BeantwoordenVerwijderen