23 aug 2012

ACHTER DE SCHERMEN VAN BEAUTY TREASURES

Het heeft lang op zich laten wachten, maar ook mijn eerste "achter de schermen" blogpost wordt een feit. Op deze manier krijg je een zicht van datgene wat ik uitspook naast mijn beauty blog alleen.
 
Ik heb zonet een super leuke vakantie gehad in Oostenrijk, waar tevens binnenkort nog een haul post over online komt en een vlogje! Als ik denk aan Oostenrijk dan denk ik aan een prachtige natuur, veel wandelplezier, maar ook aan heel veel lekker eten. Ik hoop dat jullie houden van een Austria special.
 
 

Ik was meteen verliefd op de M&M I love Austria versie! Leuk om eens een keertje alleen witte en rode M&M's te eten. Wie spotte ooit al de Pick Up Coco Loco's? Een vakantie in Oostenrijk zonder Milka en Almdudler kan gewoon weg niet! Wie drinkt er nog graag Almdulder?
Normaal krijg je een halve liter, ja Oostenrijkers houden van grote formaten drank. Maar in dit geval was het duidelijk wel nog een stukje meer! Dat is pas een groot glas frisdrank ;-).
 


 
Puur genieten van zo'n uitzicht!
 
 
Er is er eentje die haat om op foto's te staan, maar je ontsnapt niet aan mijn fototoestel.
 
Time for some action!
 

 
Maar vakantie is niet alleen wandelen en zwoegen in de bergen. Er hoort ook een lekkere cocktail bij!
 
 
Fijne avond!

7 opmerkingen: