8 jul 2012

YVES ROCHER | MONOÏ DE TAHITI

Monoï de Tahiti vind ik een geweldige lijn binnen het Yves Rocher gamma dat ieder jaar opnieuw terug komt. Deze zomerse lijn is heerlijk van geur, en past perfect bij het seizoen waarin we nu zitten.

Je zou de geur van de producten kunnen omschrijven als een tropische weldaad die je over je heen laat komen. Het roept bij mijn zo'n instant vakantie gevoel op. Heerlijk, zeker op de dagen dat ik me een beetje pieps voel. De geur is afkomstig van de Tiaré bloem. Ik heb alvast twee producten in mijn bezit namelijk de eau parfumante exotique zonder alcohol en de exotische shampoo. Wat vind je nog meer terug in deze Monoï de Tahiti lijn? Een droge body olie, een droge zonne-olie met een hele lage spf en een eau de toilette.

Als eerste de eau parfumante zonder alcohol is een lekker geurend watertje. Ik kan niet zeggen dat het een echte parfum is, maar eerder een bodysplash. Super om jezelf even mee af te koelen op dagen dat het behoorlijk warm is. En bovendien voorzie je jezelf met een lekker luchtje. De geur blijft niet overdreven lang hangen. Ik durf zelfs te zeggen dat je zo'n flesje op één maand tijd leeg krijgt. Mits je het regelmatig heraanbrengt, wat ikzelf wel doe. Het grote voordeel is dat deze bodysplash geen alcohol bevat, en ook geen reactie kan uitlokken in combinatie met de zon. Integenstelling tot echte parfums.

De exotische shampoo is een handig 2 in 1 product. Ondanks dat het benoemd wordt als een shampoo is het eigenlijk een bodywash en een shampoo. In combinatie met een puff creer je binnen de kortste tijd een enorme hoeveelheid aan schuim (I like it!). Voelt zacht aan op de huid en heeft een heerlijke geur. Hoe deze exotische shampoo werkt op het haar, heb ik nog niet uitgeprobeerd. Maar mocht je op vakantie vertrekken en je hebt geen zin om meerdere flesjes mee te nemen dan heb je hiermee toch al één product mee uitgespaard. Niet onbelangrijk om te vermelden maar deze exotische shampoo verwijderd alle restanten van zonnecrèmes.  

Ik vind in het algemeen deze Monoï de Tahiti lijn een ware aanrader. Zeker als je houdt van een exotisch geurtje. En ik zou zeggen ga zeker eens langs bij Yves Rocher want ze hebben steeds mooie promo's.

Deze producten zijn te koop bij de Yves Rocher winkels die over het gehele land gelegen zijn of online.

Eau parfumante exotique zonder alcohol  - 9.90 euro (nu tijdelijk 4.95 euro)
Exotische shampoo - 3.40 euro (nu tijdelijk 1.70 euro)

Fijne zondag!

15 opmerkingen:

  1. geweldig zomer luchtje, ik gebruik de bodysplash ook sinds een week <3

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hmm das echt een heerlijke geur ! Echt the smell of summer ! Nu nog de zon en ik ben gelukkig.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Deze zijn heeeerlijk! Ik heb de douche gel gehad (en wil eigenlijk snel een nieuwe kopen ;-) ) en ook de parfumante heb ik. Heerlijk allebei. De parfumante spray ik van tijd tot tijd ook in mijn haar.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat is wel een goede tip! Bedankt, dat ga ik zeker eens doen :D

      Verwijderen
  4. Ik heb ook beide producten, ben echt een megafan!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. De shampoo kost nu zelfs maar 1,50 EUR in België! Ik heb me vorige week het eau de toilette gekocht van deze lijn en ben er zoooo verliefd op! <3

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ah super, nog goedkoper hihi. Wel jammer dat soms de prijzen in de webshop en in de winkel kunnen verschillen.

      Verwijderen
  6. Dat geurwatertje wil ik zeker eens checken!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. zomer in een flesje, zalig! :D

    BeantwoordenVerwijderen