23 jul 2012

WIST JE DAT...

Wist je dat ...

... wanneer je vijf lege verpakkingen van Lush inlevert bij de winkel, dat je in ruil hiervoor een gratis gezichtsmasker krijgt. Leuk voor jou, en goed voor het milieu!

... dit najaar de eerste nieuwe concept store van Essenza zijn deuren opent in Hasselt. De grote inspiratiebron voor deze verandering zijn de 7 chakra's.

... vanaf begin volgende maand de nieuwe Essie Poppy Razi collectie in de winkel ligt. Zeker de moeite waard om een kijkje te nemen bij de DI of bij het Kruidvat als je houdt van neon nagellakjes.


... niet alleen drogisterijmerk Garnier een BB cream op de markt heeft, ook Maybelline maakte onlangs bekend in de maand augustus de Dream Fresh BB crème te lanceren. Deze zal verkrijgbaar zijn in 4 verschillende kleuren. 

... dat je vanaf vandaag jouw stem kunt uitbrengen voor de Miss Gosh 2012 verkiezing. Jij bepaalt mee welk meisje het gezicht wordt voor de Glamour look 2012 van Gosh. Onder de stemmers wordt tevens 10 Gosh goodiebags verloot twv 35 euro. Deelnemen kan door te surfen naar de website van het Kruidvat.


Fijne maandag!

7 opmerkingen:

  1. Ik ben echt benieuwd naar de BB-cream van Maybelline!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh ik kijk al uit naar de Essie collectie !

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke weetjes! Van Lush wist ik het inderdaad en heb ik pas geleden een vers gezichtsmasker gehaald in ruil voor 5 lege potjes. De ESSIE collectie ziet er weer leuk uit!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik ben echt bijzonder benieuwd naar de Maybelline BB cream!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Nee, dat wist ik dus allemaal niet! Leuk zo'n artikeltjes! :-)

    BeantwoordenVerwijderen