3 jul 2012

ONDERZOEK

Vandaag kreeg ik een mailtje binnen van een studente communicatiewetenschappen. Zij is bezig met een paper omtrent "vertrouwen in user-generated informatie binnen een virtuele gemeenschap omtrent beautyproducten".

Om de info hierover te kunnen inwinnen is met een online vragenlijst gestart die je kan invullen en waarbij je bovendien kans kunt maken op een Guerlain oogschaduwpaletje. Wil jij alvast meewerken en 5 minuutjes vrij maken voor haar. Dat kan, door eenvoudig enkele vraagjes te beantwoorden.

Je zou deze studente er alvast een groot plezier meedoen! Ik heb inmiddels de vragenlijst ingevuld, en ik kan je al vertellen dat de vragen best leuk zijn!

7 opmerkingen:

  1. Heb even mijn steentje bijgedragen, moest enkel even denken bij de review vraag maar voor de rest ging het vlotjes =]

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk, ik ga hem gelijk even invullen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Bedankt allemaal om de vragenlijst in te vullen! De enquête is nog open tot midden juli dus deel ze gerust met anderen. De winnaar zal eind juli gecontacteerd worden.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heb'm ook ingevuld zie! Leuke vragen nog om eens over na te denken :) <3

    BeantwoordenVerwijderen